Pont elég nagy és egyszerű mint a faék
Szöveges ítélet
Összességében szeretem a bömbit. Nekem elég az ereje, pedig túrázok vele rendszeresen két személlyel, miskolc-göd minden további nélkül megy, bár nem sztrádázok vele, mert 120 felett hosszútávon letépi a fejem a szél, meg a bukóm is hangos kicsit (airoh-miro). Jó pakolható, az ülése szuper, még két óra után sem zsibbad el a fenekem. Ha nem állatkodunk vele a fogyasztás is jó, 1,6-os seatomhoz képest minden képen :) Imádom, hogy a bükkben túrázva ha meglátok az útról egy szimpatikus tisztást, fogom magam és szinte toronyiránt oda tudok csörtetni egy kis piknikre.
A műanyag tank és a forma miatt én nem találtam rá normális tanktáskát, de hátra elég sok minden felfér, két oldalsó táskában plusz egy louis-os hengertáska felpókozva, stb., két személynek is elég.
Hibalista
- Hátsó kerékcsapágy, első-hátsó féklámpa kapcsolók, olajleeresztő csavar menet
Ide hordtam szervizbe
Kerékcsapágy, első fék jómagam, egyszer Viking is besegített a hátsó fékkapcsolónál.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Az olajleeresztő csavar menetét beleszakította még az előző tulaj én meg csodálkoztam miért csepeg... húztam rajta, na onnantól csak forgott :( Miskolcon a suzuki maxxpower (pesti úton asszem) meglepően jó, a copfos uriembert kell keresni, ért hozzá és nem is dimenzionálta túl a dolgot, köszönöm neki. Mindennel együtt (én vettem meg a menetmetfúrót) egy tizesbe fájt a műtét. Ha valaki így jár, a menetfúrót otthagytam a szervíznek.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 34000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Ybr | Következő motorja? | talán R1200 gs |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
