A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

R 1100 Rt 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem az igazi!

Szöveges ítélet

Nem az igazi!

Hát, megvettem ezt az „ádáz fenevadat” amit másfél év és 15 000 km alatt sem voltam képes megszeretni és megszokni. Az 1200 Bandit után felüdülés volt a kényelme, a luxus amit adott és a 3 gyári doboz, végre nem kellett a csomagokat le-fel kötözgetni!:) Imádtam a markolatfűtését ami hibátlan volt, az elektromos plexit, ami minden körülmények között maximális szélvédelmet nyújtott, a fogyasztás tökéletes volt, 5-5,5 l. országút két személy, 6-6,5l. autópálya 140-160 tempó között.
Ez az érem egyik oldala, de ott van a másik ami megölte ezeket az élvezeteket.kezdjük a motorral:
rettenetes gyenge és lomha cuccokkal két személlyel, úgy kell könyörögni, hogy felmenjen egy emelkedőn, ha még előzni is kell az maga a rémálom.Menet közben a járása aránylag finom, de alapjáraton durva, nyers és nagyon rázós! Boxer fíling!  A blokk mondhatni, hogy kifejezetten rugalmatlan, nyomatékszegény.
A váltó: Maga a katasztrófa, nagyon nyers és hangos, minden sebesség váltás hangos kattanással akad be és sokszor vált lyukat az ember, pedig a legjobb olajakat használtam. Ezt nem lehet megszokni, ennél rosszabb váltójú motorom nem volt.
A futóművel alapjaiban nem volt bajom, tette a dolgát és szépen vasalta az útegyenetlenségeket, viszont kanyarokban terhelésnél kijöttek a gyengeségei, állandóan leért a középtámasz mielőtt egy egészségeset kanyarodhattam volna és ez megölte az egész élvezetet! A motor a súlyához képest viszont elég kezes, amint elindul az ember, könnyedén billen ide-oda csak ne kelljen neki mélyre dőlni.
Egy Boszniából való haza úton döntöttem úgy, hogy elég volt a BMW fílingből, amikor húztam egy nagyobb gázt és szörnyű kopogással iramodott neki az amúgy sem kápráztató gyorsulásnak. Úgy döntöttem ez nem az én világom, világ életemben japán motorokon ültem, kipróbáltam valami európait de nem tetszett igazán..

Hibalista

- Gázbowden elszakadt.

Ide hordtam szervizbe

Gellén Joci.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? 1200 Bandit Következő motorja? XL 1000 Varadero
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.