Megbízható társ
Szöveges ítélet
Zselés fotel az ülés, a s**gem sosem zsibbadt rajta, mint az összes többi mindenféle motoron, amik még voltak-vannak-lesznek, és a 3500 km-es túrákon, amiket nyaranta gurulok, mindegyikkel jó megállni 250-300 km-enként. Kimegy a világból, sportmocikkal túrázva kell némi önfegyelem, hogy az 50 lóval mikor ugorhat ki az ember előzni. De ezt leszámítva egy elnyűhetetlen, megbízható darab. Könnyű terep sima liba, nehéz terepen meg nem próbáltam. Málházható, sokezer méter magason jól jött a markolatfűtés, román benzinkútnál meg sikerült a motoron aludni éjszaka, azt is jól bírta. Igaz, azt én nem annyira :-) Munkába is jártam vele a kocsisorok között Budapesten, tökéletes. Fogyasztása első osztályú. Az arcom miatt váltottam a 800-as blokkos új F650GS-re, annak az ülése egyáltalán nem sikerült bajor barátainknak. De asszem, azt egy másik tesztbe kell beírnom. Máig jó érzéssel gondolok erre a darabra. Egyszerű, praktikus, semmi faxni, ezzel együtt nagyon szép darab, mindenhol megcsodálták külföldön is. Ha nem versenyzés, és dinamikus röpködés a cél, minden más helyre és célra a legnagyszerűbb motor, ami a kezeim-lábaim között volt. Uff.
Hibalista
- sömmisenem, de ehhez kevés ideig birtokoltam
Ide hordtam szervizbe
mivel még garis volt a motor, kecskeméti Formont volt a jó gazdája szervizben.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 1200 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
