A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » R 1150 Gs 1999 (1130)

R 1150 Gs 1999 (1130) 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Legenda - vegyes érzelmekkel

Szöveges ítélet

"002-ben vettem a motort, újonan. Mindig is nagyon tetszett, és miután nagyon gyorsan és jó áron elvitték az előző bömbit, némi hitellel támogatva beszáltam a mindenki által istenített álombömbibe. Hmmmm. Jó vele motorozni, csak ne kelljen nagyon megpakolni, hiszen a terhelhetősége igen kicsi. Ha túlrakod, akkor viszont instabillá válik. Egészen jól megy, de ha húzod neki, fogyaszt. Sokat.Olajból is. A csúcs egy Óbuda, Kékes, Óbuda nyélgázas történet volt, ahol a fogyasztás 12l-re jött ki, és ezen az úton elfüstölt 2l olajat! Aztán jött a dráma.A hátsó kerék szitálni kezdett. Gariba megcsinálták, de elgondolkodtatott, hogy egy több mint három millás gépen miért is meg tönkre egy ilyen drága alkatrész ilyen gyorsan? Tízezer körül az amúgy sem valami fenomenális váltó is kezdett szórakozni. Gyakori volt gyors felváltásnál, hogy nem vette a következő fokozatot, hanem egyszerűen "üresbe" váltott, aztán kezdődött a kopogás hidegen. Szóval valahogy egyre inkább nem tetszett a dolog. Miután a 2006 nyári valutamizéria brutálisan megdobta a részleteket, hamar túladtam rajta. Végeredményében nem olyan rossz kis motor, de egy fontos. Ne nálad járjon le a garanciája, mert ezen a gépen egyértelműen látszik, hogy a BMW már közel nem az a megbízható örökéletű motor, hanem egy egyszerű gép, ami most éli fel a nagy elődök hírnevéből gyűjtött tőkéjét.

Hibalista

- 8000 Km-nél kardán kúpkerék, tányérkerék csere, házzal együtt. 11000 Km- nél a balos hengerben hidegen kemény kopogás. A hiba okára nem jött rá a szervíz

Ide hordtam szervizbe

Wallis Motor Duna. Mivel kollégák voltak, nagyon rendesek voltak velem. Japcsi tényleg nagyon jó szerelő. De a kopogás okát nem találták meg :(

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 13800
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.