A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

F650CS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Különc mindenes

Szöveges ítélet

Gazdaságos választásnak szántam ezt a használtan vásárolt CS-t és valóban jól funkcionált ebbéli pozíciójában. 7 évesen is megbízhatóan tette a dolgát, szinte újszerűen.
Az egyik legjobb közútra tervezett egyhengeres blokk van ebben a BMW-ben. Kategóriájában erős, nyomatékos és ehhez képest elképesztően keveset fogyaszt! Közúton 90-100-as utazó mellett 3,5 liter, két személlyel + csomagokkal megpakolva autópályán 5-5,5 litert eszik. Az sem elhanyagolható, hogy tartós is a hajtóműve (nem ritkák a 100 ezer km körüli futásteljesítményű példányok). A másik véglet a váltó: ilyen retteneresen nehézkes, lassú, hangos szörnyűség talán elfogadható egy Harley-n de ezen a motoron számomra nem.
Szerencsére a futómű, a fékek hatékonyan teszik a dolgukat.
A motor kényelme akár hosszabb távokra is megfelelő két személynek is, egyedül a pakolhatósága ami problémásabb az átlagnál.
Ez volt az első markolatfűtéses motorom és most már biztos vagyok benne, hogy nem az utolsó...az indexlámpa feltalálása óta ez a legnagyszerűbb találmány. :-)
A márkaszervíz (nagyon) drága, érdemes egy hozzáértő szakembert keresni én is ezt tettem. Így nem drágább mint egy bármilyen Japán, pláne Olasz márka szervizelésénél.
Összességében egy egyedi megjelenésű, jól használható, megbízható motor volt ezalatt a röpke 1 év alatt. Nem bántam meg a vásárlást, de nem is váltam rabjává. Korábban többségében japán motorokat hajtottam (egy kis olas z és indiai elhajlással) és azt hiszem a következő motorom is innen fog érkezni.

Hibalista

- első tompított izzó csatlakozása problémás volt
-

Ide hordtam szervizbe

Dobos úr

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? 500 bullet standard Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.