Különc mindenes
Szöveges ítélet
Gazdaságos választásnak szántam ezt a használtan vásárolt CS-t és valóban jól funkcionált ebbéli pozíciójában. 7 évesen is megbízhatóan tette a dolgát, szinte újszerűen.
Az egyik legjobb közútra tervezett egyhengeres blokk van ebben a BMW-ben. Kategóriájában erős, nyomatékos és ehhez képest elképesztően keveset fogyaszt! Közúton 90-100-as utazó mellett 3,5 liter, két személlyel + csomagokkal megpakolva autópályán 5-5,5 litert eszik. Az sem elhanyagolható, hogy tartós is a hajtóműve (nem ritkák a 100 ezer km körüli futásteljesítményű példányok). A másik véglet a váltó: ilyen retteneresen nehézkes, lassú, hangos szörnyűség talán elfogadható egy Harley-n de ezen a motoron számomra nem.
Szerencsére a futómű, a fékek hatékonyan teszik a dolgukat.
A motor kényelme akár hosszabb távokra is megfelelő két személynek is, egyedül a pakolhatósága ami problémásabb az átlagnál.
Ez volt az első markolatfűtéses motorom és most már biztos vagyok benne, hogy nem az utolsó...az indexlámpa feltalálása óta ez a legnagyszerűbb találmány. :-)
A márkaszervíz (nagyon) drága, érdemes egy hozzáértő szakembert keresni én is ezt tettem. Így nem drágább mint egy bármilyen Japán, pláne Olasz márka szervizelésénél.
Összességében egy egyedi megjelenésű, jól használható, megbízható motor volt ezalatt a röpke 1 év alatt. Nem bántam meg a vásárlást, de nem is váltam rabjává. Korábban többségében japán motorokat hajtottam (egy kis olas z és indiai elhajlással) és azt hiszem a következő motorom is innen fog érkezni.
Hibalista
- első tompított izzó csatlakozása problémás volt
-
Ide hordtam szervizbe
Dobos úr
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | 500 bullet standard | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
