Kezes faltörőkos a világ végére
Szöveges ítélet
Halihó!
Imádott Transalpom leváltására a GS alábbi tulajdonságai bírtak rá:
- ABS
- belső nélküli gumik
- telelever
- kardánhajtás
Ezen felül kaptam egy hihetetlenül céltudatos motort is, ami persze a tömegén felül nem kis mértékben köszönhető a telelevernek. Pontosan irányítható, jól követi a kanyaríveket, rezzenéstelenül és kérelhetetlenül tör előre.
Többször teljesítettem vele napi 1000 km fölött, és még a táv végén is élvezetes volt vele a motorozás — még az utasnak is. Az ergonómia nagyon jó: a BMW-s kezelőszervek nagyon kézre esnek, az ülés pozíciója és kialakítása roppant komfortos.
A szélvédelmen egy extra Secdem plexi + toldás és két tankplexi javít — így bámulatosan csendez üzem lesz az egyébként eléggé huzatos járműből.
A futómű stabil és jól állítható — két személy és kétheti csomag alatt sem szenved a szerkezet.
A mechanika messze nem olyan finom, mint a japán gépeken. A sebváltó egy kicsit csattog, a motor kicsit zörög, és egy kis olajutánpótlás is kell neki: olyan 1-2 deci 1000 kilométerenként. Nem vészes.
Amolyan a világ végére is elvivő motor – beleértve, hogy a világ végén nem feltétlenül vannak aszfaltutak.
Üdv: MaCS
Hibalista
- - az egyik vezérműlánc-feszítő akadt egyszer meg
- - az egyik gyújtáskábel lett kontakthibás
- - a hátsó rugóstag eresztette az olajat
Ide hordtam szervizbe
Dobos Mester
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
