A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » R 1150 Gs 1999 (1130)

R 1150 Gs 1999 (1130) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kezes faltörőkos a világ végére

Szöveges ítélet

Halihó!

Imádott Transalpom leváltására a GS alábbi tulajdonságai bírtak rá:
- ABS
- belső nélküli gumik
- telelever
- kardánhajtás

Ezen felül kaptam egy hihetetlenül céltudatos motort is, ami persze a tömegén felül nem kis mértékben köszönhető a telelevernek. Pontosan irányítható, jól követi a kanyaríveket, rezzenéstelenül és kérelhetetlenül tör előre.
Többször teljesítettem vele napi 1000 km fölött, és még a táv végén is élvezetes volt vele a motorozás — még az utasnak is. Az ergonómia nagyon jó: a BMW-s kezelőszervek nagyon kézre esnek, az ülés pozíciója és kialakítása roppant komfortos.
A szélvédelmen egy extra Secdem plexi + toldás és két tankplexi javít — így bámulatosan csendez üzem lesz az egyébként eléggé huzatos járműből.
A futómű stabil és jól állítható — két személy és kétheti csomag alatt sem szenved a szerkezet.
A mechanika messze nem olyan finom, mint a japán gépeken. A sebváltó egy kicsit csattog, a motor kicsit zörög, és egy kis olajutánpótlás is kell neki: olyan 1-2 deci 1000 kilométerenként. Nem vészes.

Amolyan a világ végére is elvivő motor – beleértve, hogy a világ végén nem feltétlenül vannak aszfaltutak.

Üdv: MaCS

Hibalista

- - az egyik vezérműlánc-feszítő akadt egyszer meg
- - az egyik gyújtáskábel lett kontakthibás
- - a hátsó rugóstag eresztette az olajat

Ide hordtam szervizbe

Dobos Mester

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.