Kezdő kistigriseknek
Szöveges ítélet
Mivel a Pegasoval és más egyéb olasz cuccokkal (és még kitudja miféle szerzetekkel) kompatibilisek az alkatrészei (mármint ezekből jó sok, ehhe...), a fenntartása potom pénz.
A jó 1hengeres rezgések nagyon kellemetlenek ha 100 felett akarnál vele haladni. A szélvédelem erős közepes, pedig a mezei verzió szélvédőjét csavarozta rá ez elöző tulaj. Az uttartás átlagos, ellenben a kezelhetősége szeren van! Nyilván a kis saját tömeg is rátesz de azért akkor is! Az ülés pozíciója és a tömés fenomenális. A kinézet elmegy, de a kockalámpa és a nevetséges barkácsműszerek...gyász!
Esőben a vízet pont a nemes részre vezetik az idomok, ami ügye nem ideális. Minden más nagykirály rajta! Kiegyensúlyozott, jó darab ez, kezdő (magamfajta) kistigriseknek pont ideális!
Hibalista
- Teleszkópok tömítései nyárra megfáradtak 5 év és 33000 km után, szóval csere. Mindennel együtt 33 pénz.
- A gyári top case-t az előző tulaj is elhagyta egyszer 100 felett egy pöttyel, most én is hasonló körülmények között, de nehezítve egy jó 70 méteres szakadékszerűséggel. Még mindíg működik...
- Az ülése ennek a darabnak is elszíneződött, kirepedezett. Elfér rajta...
- A balos első indexet egy vasúti átjáró korlátján elfárasztottam, de 800 pénzért jött rá az új.
Ide hordtam szervizbe
A gyári szerelők: rettenetes horror!! (wallis pest)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Haverok és jómagam, nameg Óvári Gabi, mert Ő ért is hozzá.
Eccerű vas ez...
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 33000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6700 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
