A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » R 1150 Rt 2001 (1130)

R 1150 Rt 2001 (1130) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelem mindenek felett.

Szöveges ítélet

Aprilia Atlanic 500 után szerettem volna egy nagyobbat. Ez tényleg nagyobb lett, talán kicsit túl is nagy...
Mivel A2-vel Ő csak kertben használható, le kellett tennem az A-s vizsgát. Amikor először felültem rá, az semmihez sem volt hasonló élmény: nagy,erős és tol rendesen. A futómű a legzseniálisabb része: menet közben lenézel az első kerékhez a műszerfal alatt és csak azt látod, hogy a kerék pattog mint a bolha, te meg ebből SEMMIT sem érzel.De az utas sem.
Akik az mondják, hogy a kardán billenti a motort és az zavaró, hát azok nem tudom hogy min ültek ezért a tapasztalatért. Álló helyzetben, letett lábakkal, gázfröccsre valóban billen egy kicsit, de ment közben nyomát se érezni ennek.

Teltek a kilométerek, kapott egy kapcsolót a rádió (a gyári kivitelben indulás előtt kellett eldönteni, hogy szóljon, vagy sem), illetve a kapunyitást is sikerült egy másik gombbal vezérelni. Nem kellet a távirányítót keresgélni, ott volt a kormány jobb oldalán... Továbbá sikerült a gyári olajhűtő ventilátort is beszereznem, amit csak a rendőr motorokba építettek be, akkor. Meghálálta, csökkent az kánikulában az olajfogyás és a folyton a motorhőfok figyelése.
Raktam rá egy SHAD hátsó dobozt, ami azért jobb,mint a gyári, mert ebben két sisak is elfér.
Most került eladó sorba (Honda Dream), kicsit bánom. Azért válok meg a vastól, mert kissé máshogy alakult az életünk, nem túrázunk annyit, városban(Bp) nem az igazi.
Megérte a pénzét, az utolsó fillérig, nem kérdés. Ajánlom a típust azoknak, akik tényleg túrákhoz (2-500 km legalább) keresnek Társat.

Hibalista

- A motor sokat állt, nem használták. A hátsó futómű csapágyazása ezt nem igen tolerálta. Csapágy csere, 36e Ft / oldal, + munkadíj.

Ide hordtam szervizbe

Veres István, Dunakeszi, 06 70 339 61 46

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 18300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Atlantic 500 Következő motorja? nt
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.