K1100LT TURA KIRÁLY
Szöveges ítélet
Nem is tudom hol kezdjem sok motorom volt már,de mind japán volt ezért kicsit paráztam a német géptől ezért nagyon kőrbe jártam mi előtt megvettem sok emberrel beszéltem Bmw szerelőktől motoros rendőrig.Mindenki el ismerően beszélt rola mondták hogy a K75 is jó és megbizható csak 2személyel megpakolva hegyekbe már nagyon gyenge és gyorsulása is elég rossz ezért csak K100lt vagy K1100lt jőhettet szóba.K1100lt= nem bántam meg hogy ezt vettem előszőr kicsit nehéznek találtam de nem annyira mint a Pan europeant alacsonyab sujpontja fekszik benne a motor nem álló v4es,nagyon jól kézre esik a kormány és ha gurul nagyon kőnnyü irányitani még kis sebességnél is városban jó azért nem egy sorok kőzti motor de nem parázok vele egyáltalán a belvárosban sem,szélvédelem nagyon jó akkora az idom mint egy busz eleje és elektromos a plexi ha kell még a sisak tetejét se éri szél se eső ha meg meleg van leengeded alapra,motor elég rugalmas és nyomatékos hiába 280kg a gép és olyan hangja van hogy nem nagyon kell rádiot hallgatni unalomból mondjuk teljesen más mint egy pőrgős japánnak sokkal mélyeb és Bmw autokéhoz hasonlo inkább,futomü kicsit gyenge már a magyar utakhoz inkább ezen erzi meg az ember a korát de jó utakon probléma mentes modjuk lehetne egy kicsit rákőlteni és már felujitani lehet hogy sokkal jobb lenne majd meglátjuk,váltó nagyon finom csak kicsit hangos de van olyan jo mint a hondáé és még a fokozatokat is kijelzi a müszerfalon hajtás már kitámasztott kardán nem érezni semmit nem ugy mint a k100on,a fékek egyszerüen szuperek még ilyen motorom nem volt elég az elsőt használni két ujjal és ugy meg áll mint a cővek ha mind kettőt használom olyan mintha lehuznák a főldhőz meg jegyzem 280kg ABS és 1992es motor és nem japán,az ülés nagyon kényelmes és turázáshoz hosszu távon is szuper mindkét személynek pakolni is szuper két gyári doboz plusz egy 50literes topcase +tanktáska(csak gyári,aluminium tank ez nem rozsdásodik).EXTRÁK rádios magno,szivargyujtó,elektroms plexi,fokozat kijelző,markolat fütés,abs,fedélzeti chek rendszer,bukócső+ködlámpatartó 1992őt irunk Összefoglalva nagyon jó tura motor és ha kell megy is szépen laza 160as utazó és nem imbolyog 3dobozzal+2személyel se lehet hogyha véletlenül szétrepülne vagy meg állna mondjuk ugy 100000km vagy ki tudja ? mulva akkor is Bmwét vennék ezek után.Nagyon meg szerettem
Hibalista
- Még semmi,talán kicsit ingadozik az alapjárat de csak néha és nem vészes.Még a kopó dolgokat se kellet ideáig.
- Az alapjárati dolog elmult,telo szimering csere volt.
- Télen akku töltögetés,lehet hogy nemsokára ez is csere.
- Telo szimering csere után sokkal jobb lett az eleje szerelő mondta hogy össze volt feszűlve a két szár nem állitották be elötte rendesen +uj olaj.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ismerös bmw szerelö vác
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
