A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

F800r 2015 (0) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó kis vas ez!

Szöveges ítélet

9 éves korom óta motorozom, tehát már 44 éve . Volt motorom számtalan, próbáltam mindenféle stílust az évek alatt. Harley Road king után gondoltam a túra enduró az utolsó ami lesz, mivel elég rég vagyok fiatal, és az ízületeim sincsenek a toppon, ez a megoldás! Hát nem. Jött az ihlet ,és behirdettem az akkori motorom.2022 tavaszán számoltam be a kis BMW-t az előző motoromba(Ducati Multistrada 950). Kellemes csalódás volt az első pár km hazafelé. A motor kb 20 le -vel kevesebb mint az előző, de ennek ellenére hatalmas különbség nem volt észlelhető a teljesítményben. A fék szinte ugyan az mint a Ducatin... Ha a mostani Bmw -ket nézzük, meg felel egy M felszereltségűnek.(markolat fűtés,ESA, touring ülés, szélvédő ,ABS, kipörgésgátló, Aprakovich, meg egy valag bizbasz...Stb.) Amit anno bele lehetett rakni extrában, ebben benne van. Plusz még megspékelve egy Wilbers futóművel. Mivel kopottlábú Magyar fajta volnék (168cm) Lábaim mint egy huculnak, a magassága sokat számít! Sokat segít a biztonság érzetemben, nem kell pipiskednem mint egy balerina. (A Ducati kissé magas volt) Azt hiszem ebben a gépben találtam meg ami kell.alacsony, relatív erős (93 le kb.) kényelmes.. Rotax kéthengeres "kispolski" blokkja meglepően nem rázza ki a sz..rt is belőlem. valami okos ember kitalálta a kiegyenlítő bizergát, amivel kiküszöbölte a vibrációt majdnem teljesen.(130 körül egy icipicit rezonál, de elviselhető) Voltam vele 2 személlyel, megpakolva mint egy serpa egy Szlovén túrán. Meglepően jó volt a szerpentineken és az autópályán is. Az ereje is jó 140 ig, onnan kissé fogy a lendület. Fogyasztása (4,5 -5 liter fullra pakolva is) A "túra plexi" ami kb másfél tenyérnyi, majdnem jobb védelmet nyújt mint a régi Gs emen volt anno. Mivel túl rég nincs meg ezért csak a tavasz óta belerakott 11000 km tapasztalatait tudom megírni. Bár ha belegondolok van aki évek alatt tud ennyit menni... Egyenlőre tetszik a vas, baja nincs. Remélem nem is lesz. ja és magam szerelgetem a vasaimat...

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Magam szervízelem

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 31000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Multistrada 950 Következő motorja? R1250R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.