Ezt megtervezték, és jól eltalálták!
Szöveges ítélet
nagyon erős megbízható motor, amit én fűszereztem egy Remus sportdobbal és leömlőkkel...
Alulról is nyomatékos motor. Kétszeméllyel a legjobb, így akkorát lehet kanyarodni vele, hogy sport motorosok is megírigyelhetik. Főleg hosszú túrákra megyek vele, nem ritka a napi 900-1100 km. Bár városban is megyek eleget, tévhit, hogy BMW-vel nem lehet kocsik között haladni...csak tudni kell... a Kormány pont az autók tükrei felett van. A hosszú túrák ezen a motoron nem hogy kibírhatóak, de végig élvezhetőek.
Ez volt az első motorom, amin még szakadó esőben is végig élveztem a motorozást - jó gumival - (Tourance) ABS, és ez a remek futómű és persze a jó pilóta!
Bukócsőre építettem két Hella FF50-es ködlámpát, az első fényszoró mellé - a távolságival egybekötve - meg két FF50-es szúrót. Hihetetlen jót lehet vele éjjel menni, bizonyos tekintetben még nagyobbat mint nappal!
Amire esetleg érzékeny lehet, az a rugózás testreszabása...
El kell találni a csillapítás keménységét, és akkor kellemesen és biztonságosan lehet vele kanyarodni akár szar úton is.
Most egy pár napja (08.06.16) eltört a váltóház jobb hátsó ülésvázat tartó füle (alu öntvény). Hátsórész lebont, váltó kiszed, akadt egy ember aki (német minősítésű alu heggesztő szaki) "fillérekért" megerősítve megvarta... szép is lett meg jó is!
Ha már le volt bontva, kardán hátsó gumi harang csere és önindító tisztítás - kenés, még a gyárban rakták a helyére, most elfut még egy tíz évig!
Egyenlőre minden jónak tűnik emélem sikerült a generál a töréssel, ami valszeg azért tört el, mert maxra felvolt tekerve a csillapítás, jó keményre és megyek vele mint disznó, nem ritka ugratásokkal és patkázásokkal (járda fel,le stb...) és hát tavaly összel még egy kroszpályán is pörögtem vele!
Egyszerűen ez egy MOTOR - végig nagy betükkel!
Hibalista
- gázbowden kb. 90 ezernél (gyári volt) másra nem emlékszem, a szervízkönyve szerint semmi baja nem volt, a kötelező szervízen kívül..
- Most 111ezernél meghalódott a gyujtásjeladó....
- 116ezernél eltört a váltóház hátsó váztartó füle, megheggesztették...
Ide hordtam szervizbe
egy barátom, aki BMW szerelő "valahol"!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
magam....
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
