A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » R 1100 Gs 1994 (1085)

R 1100 Gs 1994 (1085) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Ezt megtervezték, és jól eltalálták!

Szöveges ítélet

nagyon erős megbízható motor, amit én fűszereztem egy Remus sportdobbal és leömlőkkel...
Alulról is nyomatékos motor. Kétszeméllyel a legjobb, így akkorát lehet kanyarodni vele, hogy sport motorosok is megírigyelhetik. Főleg hosszú túrákra megyek vele, nem ritka a napi 900-1100 km. Bár városban is megyek eleget, tévhit, hogy BMW-vel nem lehet kocsik között haladni...csak tudni kell... a Kormány pont az autók tükrei felett van. A hosszú túrák ezen a motoron nem hogy kibírhatóak, de végig élvezhetőek.
Ez volt az első motorom, amin még szakadó esőben is végig élveztem a motorozást - jó gumival - (Tourance) ABS, és ez a remek futómű és persze a jó pilóta!
Bukócsőre építettem két Hella FF50-es ködlámpát, az első fényszoró mellé - a távolságival egybekötve - meg két FF50-es szúrót. Hihetetlen jót lehet vele éjjel menni, bizonyos tekintetben még nagyobbat mint nappal!
Amire esetleg érzékeny lehet, az a rugózás testreszabása...
El kell találni a csillapítás keménységét, és akkor kellemesen és biztonságosan lehet vele kanyarodni akár szar úton is.
Most egy pár napja (08.06.16) eltört a váltóház jobb hátsó ülésvázat tartó füle (alu öntvény). Hátsórész lebont, váltó kiszed, akadt egy ember aki (német minősítésű alu heggesztő szaki) "fillérekért" megerősítve megvarta... szép is lett meg jó is!
Ha már le volt bontva, kardán hátsó gumi harang csere és önindító tisztítás - kenés, még a gyárban rakták a helyére, most elfut még egy tíz évig!
Egyenlőre minden jónak tűnik emélem sikerült a generál a töréssel, ami valszeg azért tört el, mert maxra felvolt tekerve a csillapítás, jó keményre és megyek vele mint disznó, nem ritka ugratásokkal és patkázásokkal (járda fel,le stb...) és hát tavaly összel még egy kroszpályán is pörögtem vele!

Egyszerűen ez egy MOTOR - végig nagy betükkel!

Hibalista

- gázbowden kb. 90 ezernél (gyári volt) másra nem emlékszem, a szervízkönyve szerint semmi baja nem volt, a kötelező szervízen kívül..
- Most 111ezernél meghalódott a gyujtásjeladó....
- 116ezernél eltört a váltóház hátsó váztartó füle, megheggesztették...

Ide hordtam szervizbe

egy barátom, aki BMW szerelő "valahol"!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

magam....

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 37000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.