A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

R80RT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Élménygőzös két keréken

Szöveges ítélet

40 évesen gondoltam, hogy veszek egy nagy motort. Sokat rágódtam a márkán és a kivitelen, de azt tudtam, túrázni szeretnék és nem egy pörgős japánnal. Egy idősebb barátomnak lett egy R850C-je és a boxermotor magával ragadott. Először R45-t néztem de lebeszéltek, a 27 ló nem élmény, igazat adtam. Néhány R65-t néztem de túl voltak árazva (utólag mégsem) és találtam egy R80RT-t. Fekete, ebben a legszebb. Hollandiából behozott közepes állapotú gép volt, a fő gond az volt, hogy oxidált volt a váz több helyen. Szét lett szedve, festve, csere amit kellett és..... nem volt olcsó, viszont jó. Elkezdtünk élményeket szerezni közösen. Brutál nagy jószág, nem egyszerű tologatni, ám attól a pillanattól, hogy megindul kezesbáránnyá változik. Szenzációsan lehet dönteni a kanyarokban, de csak miután van vele kellő gyakorlata az embernek! Nem vagyok száguldós típus, nézelődni, kanyarogni szeretek. Mindent a korához mérten kell nézni, jól gyorsul, hosszú távon a 80-110 km/h-t szereti és itt 4,2 - 5,7 literrel beéri. A gardán reakciót a géppel együtt veszi az ember. A szelephézag beállítás ellenére is van némi szelephang de ez megszokható. Elöl dupla tárcsafék, jól adagolható, megfogja a gépet, ellenben a hátsó dobfék inkább jelképes. Az ülése 150 - 200km után felszólít a pihenőre, de a lovaspozíció nekem kifejezetten kényelmes. Rugózása kissé kemény, vesekő ellen ideális. Szélvédelme példás, hogyne, hisz Ikarus méretű a plexi, ami mechanikusan állítható. Két gyári koffere jól pakolható. Mindenhol megnézik, persze inkább a 40 felettiek. A hangja gyönyörű. Igazi élménymotor, gőzmozdony két keréken. Meglehetősen egyszerű konstrukció, nem betegeskedik. Minden beszerezhető hozzá, gyorsan, más márkákhoz hasonló alkatrész árakon. A 7000km nem sok 5 év alatt, de bő két évet ált a felújítás alatt és van egy 1100RT mellette, abba is nyomni kell a távokat. Érdemes egy jó példányért többet adni inkább, hogy csak az élmény jöjjön, bár manapság már emelkedik a típus ára még német honban is.

Hibalista

- A féklámpa izzót visszatérően kiveri, még nem jöttem rá az okára. A hátsó kerék dobfék rendszerű, a felnit kell cserélni elkopás esetén, én messze túlkoptatta, kellett cserélni, egy szinte újat vettem az ebay-on, azóta ez is rendben.

Ide hordtam szervizbe

Igyekszem magam.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 62300
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.