A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » K100 Lt 1986 (987)

K100 Lt 1986 (987) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy öreglány, aki fénykorában díva volt

Szöveges ítélet

Még a 90-es évek végén láttam egy bordó K100RT-t, amibe teljesen beleszerettem, de akkor még nem akartam motoros kétkerekűt venni. És eltelt jópár év, amikor a "fíling" engem is utolért. Bolyongtam a neten, amikor megláttam álmaim netovábbját, egy K100RT-t. Nem sokat gondolkodtam, megvettem. Az első időszakban a csillagokban jártam, és a "bömbi köd" teljesen elborította az agyam. Ez a gép volt a legszebb, a legjobb a leg......, és azután jött a kijózanító valóság. Nem akarom szidni az öreglányt, de azért ma már józanabbul látom a világot. Nos, mi is okozott csalódást? Ugyan a szélvédelme jól jön hidegben, de a nyári asztfalt-olvasztó hőségben a motoros gúnya is leolvad a vezetőről. Ja meg a szőr a lábáról, hiszen a hűtőventillátor pont az ember jobb lábára fújja az 80-100 fokos levegőt. Az ülés sem tartozik a "fotelek" világához. Nekem egy órás nyeregben ücsörgés már felér egy kisebb kínzással. Ezen most segítettem egy LT-s túra ülés beszerzésével. Így már OK. A váltóval sem vagyok kibékülve. Számomra nagyon nyers és zajos. A korábbi szoci motorjaim osztóművei ehezz képest vajpuhának és némának számítottak. Véleményem szerint a fékek jók - nem ABS-szes, bár azért a fékerő lehetne pontosabban adagolható is. Még egy fontos dolog, amit meg kell említenem, mert számomra kezdetben rendkívül furcsa volt. A motor a jobb és bal kanyarban nem egyformán viselkedik, így ezt meg kell szokni. Talán az asszimetrikus felépítéséből adódik, nem tudom, de ezt a többi K100-as tulaj is mondja.
Összességében, a korához képest nem rossz gép, elég sokat is költöttem rá - bugspoiler, xenon fényszóró, ülés, sok kis apróság. Bár sokáig azt mondtam, nem biztos, hogy újra vennék egy ilyen típust, az öreglány mára már rendesen a szívemhez nőt, és semmi pénzért nem válnék meg tőle.

Hibalista

- Idős moci, így nem sorolom. Sok apró.

Ide hordtam szervizbe

Sufniműhely - kezdetben próbálkoztam azzal, hogy "hozzáértők" bütykölgessék, de ma már nem engedek idegent hozzányúlni.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1987
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.