Csataló
Szöveges ítélet
Nem a szépségéért szeretem. Csajozni elég nehéz vele! Viszont amikor tengelyig sárban teljesen felpakolva közlekedsz egy erdő közepén a Kárpátokban, akkor mindez nem érdekel. Ilyen helyeken lehet igazán megszeretni ezt a gépet. Magasságomhoz (180 cm) tökéletes a gyári plexi. 170-es folyamatos tempónál sem kell görnyedni a motoron és nem fáradsz el 2-3 óra folyamatos motorozás után sem. Korábban egy burkolat nélküli motorom volt és nem értettem miért van az, hogy estére már nem tudtam a vezetésre koncentrálni. Elfáradtam. Ezen a motoron ilyen nem fordul elő. Egyedül az ülés keménysége zavar egy picit. Fapadosnak tűnik. De lehet, hogy az előző gazdája ülte ki. Olajat töltögetni kell néha. De cserébe nem kell láncot fújni. Az út szélén bármikor meg lehet javítani viszonylag gyorsan. Miután megvettem több probléma előfordult vele, de mindet sikerült megoldani helyszínen. Ha rendesen figyeli a motort az ember és mindig időben olajat cserél, illetve a megfelelő alkatrészeket, akkor nem fordul elő vele probléma.
Még több információ, tapasztalat és kép erről a típusról is a www.turamotoros.hu -n!
Hibalista
- Elektromos problémák. Vezetékek törtek meg. Hátsó agycsapágy rommá tört. És furcsán kopik a szelepfedél amikor a motor az oldalán csúszik. :-)
Ide hordtam szervizbe
Török Flóris útra.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
