A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » F 650 Gs Dakar 2006 (652)

F 650 Gs Dakar 2006 (652) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Budapesten kátyuk nélkül...

Szöveges ítélet

Nehéz döntés volt főleg mivel kezdő motoros voltam, és kicsit féltem a magas üléstől. Ma már sokkal inkább előnynek tartom, mert a legtöbb helyen ellátok a kocsik fölött.

Főleg városban használom ezért fontos a fordulékonyság, meg hogy engem nagyon jól látnak. Hátránya, hogy nem túl hangos, és ezért hallani nem hallanak meg annyira.
A kormány a sávok között néha túl széles.

A teljesítmény teljesen rendben van. Nagyon jó nyomatéka van alacsony forudlaton is jól húz magason nagyon megindul.
Persze nem sportmotor, de a kocsik nagy többségével elbír...
(főleg városi sebességnél)

Hosszú úton az ülés kényelmes viszont nagyobb sebességnél a szélvédelem elég csekély... 100-120 fölött már hangos és zavaró. Az esőt és a sarat is szépen a sisakra küldi...

A budapesti utakon tökéletes társ kellően agresszivan néz ki, hogy a kocsik elhúzódjanak, és az utakkal is nagyon szépen megbirkózik. Mindegy neki, hogy kátyu Tököli vagy magas padka a hatalmas első kerék mindenhova felkúszik.

Keveset eszik, olajat alig fogyaszt, ha nem is elsőre, de mindig beindul. Még az aksi is bírja, de szerintem ez lesz az utolsó tele...

Csak ajánlani tudom.

Hibalista

- Meglepő módon semmi, mondjuk nem használtam sokat terepen.
- Indexek könnyen letörnek meg a hátsó lábtartó is, ha véletlenül nyitva marad.
- Gumi olaj és fékbetét cserén kívül még semmi nem volt.
- Mosanában csinálja, hogy nehezen indul, de forumokon olvastam, hogy egy ecu resettel meg lehet oldani, de még nem volt időm kivitelezni a manövert...

Ide hordtam szervizbe

Wallis Pest

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.