Budapesten kátyuk nélkül...
Szöveges ítélet
Nehéz döntés volt főleg mivel kezdő motoros voltam, és kicsit féltem a magas üléstől. Ma már sokkal inkább előnynek tartom, mert a legtöbb helyen ellátok a kocsik fölött.
Főleg városban használom ezért fontos a fordulékonyság, meg hogy engem nagyon jól látnak. Hátránya, hogy nem túl hangos, és ezért hallani nem hallanak meg annyira.
A kormány a sávok között néha túl széles.
A teljesítmény teljesen rendben van. Nagyon jó nyomatéka van alacsony forudlaton is jól húz magason nagyon megindul.
Persze nem sportmotor, de a kocsik nagy többségével elbír...
(főleg városi sebességnél)
Hosszú úton az ülés kényelmes viszont nagyobb sebességnél a szélvédelem elég csekély... 100-120 fölött már hangos és zavaró. Az esőt és a sarat is szépen a sisakra küldi...
A budapesti utakon tökéletes társ kellően agresszivan néz ki, hogy a kocsik elhúzódjanak, és az utakkal is nagyon szépen megbirkózik. Mindegy neki, hogy kátyu Tököli vagy magas padka a hatalmas első kerék mindenhova felkúszik.
Keveset eszik, olajat alig fogyaszt, ha nem is elsőre, de mindig beindul. Még az aksi is bírja, de szerintem ez lesz az utolsó tele...
Csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Meglepő módon semmi, mondjuk nem használtam sokat terepen.
- Indexek könnyen letörnek meg a hátsó lábtartó is, ha véletlenül nyitva marad.
- Gumi olaj és fékbetét cserén kívül még semmi nem volt.
- Mosanában csinálja, hogy nehezen indul, de forumokon olvastam, hogy egy ecu resettel meg lehet oldani, de még nem volt időm kivitelezni a manövert...
Ide hordtam szervizbe
Wallis Pest
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
