Bömbi az Életmentő
Szöveges ítélet
2004-es (újonnan vásárolt) FZ6S Fazer után cseréltem erre a csodálatos nem mindennapi (tucatmotor) motorra. XX-et szerettem volna vásárolni, de a kereskedő ajánlotta hogy érdekel e? Mivel az egyik jó barátom nagyon sokáig használta ezt a típust, véleménykérés után azonnal nyélbe ütöttük az üzletet.
Háát...amikor a "teszt" kört mentem az nem semmi volt, a sima járású 600 után ez úgy reszketett alattam mint vaddiszó kölyök a bozótba..... A fejidomra alapjáraton azt hittem leesik.... Amikor visszavittem nem tudtam hogy kell-e vagy sem,így aludtam rá egyet....s másnap lett csak meg a "böszme". Majd mikor a papírokat is sikerült elintézni egy hosszabb hazaút,s az összeszokás következett. Imádtam !!!
MRA túraplexi volt rajta ami a szélvédelemnek nagyon jót tett.
Nagyon sokat motoroztunk együtt...még abban az évben amikor hozzám került kipróbáltuk Ausztria lejtőit. Nagyon élveztem. Kanyarokban olyan volt mint a vasút, ez - bocs Ő - nem keresett más íveket, nem mászkált sehova...ott ment ahol én akartam. - A futómű !!!!!! az bizony nem a megszokott, s most nem akarom a japán gyártókat bántani. Mindenki maga dönti el. De a futómű még később nagyon jól fog jönni.... A fékek (integral Evo4 Servoval,ABS-el) egyszerűen fenomenálisak. Soha semmi gond, minden körülmények között állták a ´sarat´. Aztán Ausztria után sok mindennapi,belföldi kanyar után jött egy csodálatos terv. 2006 Skandinávia! Igen, az R1100S-el.
2hét - 8000km Életem egyik legszebb, legcsodásabb túráját, élményét köszönhetem neki. Lengyelországon keresztül szinte végig 160 utazóval (fullos cuccal)...kompozás...Svéd..majd a norvég fjordok, volt amikor egész napos esőben, havasesőben, majd a tűző napsütésben csak ment és ment.
Voltak olyan napi etapok ahol 950km-t mentünk...szóval kinek mennyire kényelmes, szintém maga dönti el.
És a végén : MEGMENTETTE AZ ÉLETEM !!! A futóműve miatt !
Egy éjjel mikor utaztam haza felpakolva elémugrott egy őz ( a jó édes ....a anyját - még mindíg fáj az eset) amit sikerült kettévágnom !!!! , és TALPON MARADNOM. Markoltam a kormányt mint a kiskenguru az anyja csöcsét.... és bizony a BMW futóművének köszönhetően most meg tudom írni a véleményem Róla. ÁLLLLAT !!! Az eset miatt kijavítottam az idom hibáit, vettem egy karbon sárvédőt, és már kész is volt. 2007-ben azonban jött az ötlet hogy túrásabbat,újabbat
és lecseréltem egy 2003-as K1200GT-re. Arról is írok majd a megfelelő rovatba.
Szóval én Imádtam, Imádom ! Barátomnak is ilyen típus van...néha néha nosztalgiázok amikor cserélünk egy körre. Bármikor visszavásárolnám ! Még most is eladó, elég nyomott áron, mert nem nagyon lehet eladni. Ahogy az a másik ítéletben is olvasható.
Széles utat! A nagyszakállú vigyázzon minden motorosra !
Hibalista
- elromlani ? Semmi sem romlott el rajta !!!
Ide hordtam szervizbe
Magam....esetleg ha lett volna olyan gond akkor
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 22000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
