A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

R1250 GS adventure 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

BMW,szeretem,de nemtudom utólag megvenném-e ismét.

Szöveges ítélet

Az 1200GS LC után 2019-ben,kihozták az új 1250GS Adventure-t.
Nekem az 1200-es nagyon nyers volt,főleg ami a váltóját illeti,de ezt sokan dicsérték,ezért befizettem,egyre,és vártam az átadás napját.
Az első benyomások ugyanazok voltak mint az elődjénél,hatalmas,behemót,egy igazi nagy csatahajó.
A motorozási kényelme fejedelmi,de 185 centi alattiaknak csak az alacsonyított verziót ajánlanám,mert alig ér le az ember lába.
A funkciók sokban különböznek az elődjéhez képest,főleg a TFT kijelző miatt,illetve a ESA beállításai eltűntek,gyakorlatilag automatikusan állítja be a hátsó csillapítást.
A kerékméretek változtak,nekem ezek is jobban tetszenek,mert ez már optikailag is jobban áll egy ekkora motornak.
Szervizek egyáltalán nem mondhatóak olcsónak 65-200 ezer között vannak 10.000 km-ként.
Váltója vajpuha,nyomaték,mindenhol,minden sebességi fokozatban ott van alattad.Eszeveszetten megy ha kell,és a fogyasztása is elfogadható(túratempó:5-5.5 liter,autópályán inkább 7 liter)
A garanciára nagyon felhívnám a figyelmet,amíg tudja fizetni addig érdemes hosszabbítani,ugyanis vannak egységek amik jó eséllyel el is fáradnak,lásd pl a tekerőgombját illetően.(de ez csak egy a sok közül)
Aztán sajnos bár elfogult vagyok a márkát illetően,azt is el kell mondanom,hogy 2 hónappal a gyári alapgarancia vége előtt a szöghajtás és a kardánhajtásom,olyan szinten volt összerozsdásodva,hogy gyakorlatilag oldhatatlan volt a kapcsolatuk.Garancia vizsgálta,cserélték(nem teljesen ingyen),és bizony ha ez gari időn túl jelentkezik fájdalmas művelet(500- 1 millió között valahol), pláne ha a szöghajtást is cserélni kell vagy esetleg a váltókihajtást is megrágja a kardán....na meg a szezon elején kiesik úgy 2-3 hónap...vagy amikor épp...Ha valaki használtan venne ilyen motort,legalább ezt az egyet ellenőriztesse szervizben,mert zsebbenyúlós...
Összességében én mentem 2 év alatt 39.000km-t,sehol sem hagyott ott,de bizony ezért a motorért le kell szurkolni 7-8 millió forintot,és el is várható hogy ne hagyjon ott,de tudok olyan hidegindítási problémákról illetve előforduló hangokról,amikre nem igazán van megoldás,legalábbis azonnal....
Összességében ez a 3-ik BMW alattam,nem tudom hogy a következő is az lesz,mert amit erre költeni kell,és bizony a szervízek miatt kell,megéri-e azt a pénzt amit nyújt.

Tudják ha majom kell legyen banánra való is......Hatványozottan igaz!!!
Csodamotor,vastag pénztárcához...

Hibalista

- 2 éves kora előtt 2 hónappal a kardán és szöghajtás cserés

Ide hordtam szervizbe

Wallis

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2019
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? 1200LC GS Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.