A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » R 1200 C 1997 (1170)

R 1200 C 1997 (1170) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bajor precizitás, örökkévalóság szobra

Szöveges ítélet

2004 ben vettem a motort németországban.mindössze 6800 km volt benne remek vétel volt ugyanis a bejáratott motort 7200 eu ért kaptam meg,oldalböröngökkel abs szel plexivel. eleinte mikor ráültem lomhának tünt gondoltam hoppá az erő elmaradt. késöbb mikor már megszoktam a gépet akkor jöttem rá,hogy a boxer motort kicsit máshogy kell pörgetni és lám az erő is elő ugrott.Na de a fékek, az igen ,első komolyabb fékezésnél majnem kinyomtam a plexit a helyéröl.integrál abs aminek szerintem párja nincs, tehát a fékek csillagos ötös.kényelem hát...150km megtétele után mintha deszkán ülnék pedig ha ránézel a fotelszerü ülésre nem gongolnád de elég fapados.a motor megbizható a végtelenségig.fogyasztás:szerintem nagyon takarékos motor átlagban 4.5 - 5.5 ha húzod neki akkor 6.5 liter a fogyasztás százon ,de a rekord 289 km -eren 10.6 liter,na jó de ez 80as sebességnél úgy hogy a csuklóm sem mozdult meg. kopások:elsö gumit nagyon eszi ugyanis a motor kissé orrnehéz és az első fékek is nagyon zabálják a gumit ajánlom a dunlop márkát ugyanis a gyári metzeler nagyon csúszik.a futómü pompás az első telelever rendszer és a hátsó paralever rendszerről órákig lehetne beszélni szerintem ki kell próbálni.az indexeket szokni kell ugyanis a kormány két oldalán vannak nint a hd -nek. a tükrök 150 ig nem remegnek a felett már a vibráció elég nagy ahhoz hogy nem sokat látsz bennük.egyébként a motor 160 felett kezd vibrálni,mintha börnacid alá néhányszáz hangya ment volna,a gép végsebessége kb 195, szerintem nem rossz.kanyarban a motor kitünő olyan igazi kejfeljancsi.amire figyelni kell:az akkumulátor töltés szintje a maximumon kell hogy legyen ugyanis a gyengébb akksinál az abs nem működik.Inditáskor a motor kékes füstöt eregethet amitöl nem kell megijedni néhány másodperc mulva abbahagyja(az oldalsztenderen tárolt boxernél néhány csepp olaj az égéstérbe kerülhet)olajfogyasztás igazából nem mérhető.Mindent egybevetve nagyon jó gép néhány évig még nyüstölöm utánna jöhet egy újabb bayer.

Hibalista

- hátsó tárcsafék a szegecseknél fellazult, kuplung tárcsa elkopott cserére szorult,megrepedt a gyertyakábel,

Ide hordtam szervizbe

király ferenc( jecsóferi) nagybaracska, mindenkinek ajánlom gyors és nagyon preciz.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 6800
Megbízhatóság (9) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.