bajor fenegyerek
Szöveges ítélet
Japán motorról ültem át a BMW-re. Ami elsőre megfogott: a blokk agresszív hangja, mely szinte követeli, hogy induljunk már, ne tökölj!A 164 Le garantálja, hogy pályán nem igazán akad ellenfél.
A váltó valóban keményebb, mint a japán gépeké. A futómű szenzációs, az ESA remekül teszi a dolgát. Ha brutálisan rámarkolsz az első(szervorásegítéses) fékre, akkor az eleje nem süllyed, hanem úgy érezni, hogy inkább az egész motor 'lehasal' az útra, nagyon stabil marad.
Ergonomia: sportmotor kinézete ellenére nagyon eltalált, napi több száz kilométeres túrákat tettem meg vele, különösebb fáradság nélkül.
Fogyasztás: átlagban 6 liter körül mozog, túratempónál lemegy 5 liter köré( de ez nem igazán érdekelt soha).
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Wallis pest: márkaszervíznek megfelelően, pontos, precíz munkát végeznek. Az szervizelés ára is tükrözi ezt.
Egy negatívum: szezonban nagyon sokára kap időpontot az ember, tehát időben kell intézkedni.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Dunaújváros: szintén csak jókat tudok mondani róla, ráadásul ott lehetsz a motorod mellett, látod az elvégzett munkát.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | K 1200 | Következő motorja? | K 1300 R |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
