Az igásló
Szöveges ítélet
Nagyobb motorjaim voltak bár magam nem vagyok nehézsúlyú.Ellenben elkezdett vonzani az offroad. Ki akartam próbálni a könnyű terepet.Viszont kapcsolható ABS alig van a közepes súlyú adventure kategóriában. (Mármint ha van ilyen kategória.) Minden esetre játszós motort kerestem amivel nem csaka boltig lehet lemenni. Ez a BMW kb ilyen. Elsőre a 650-es blokk gyengesége lepett meg. Persze terepenmég így is ijesztő nekem. Tehát elfogadtam. A yamaha 660-as ténéréje bár papíron még akár gyengébb is, mégis erősebbnek hat. De ugye az ABS... hiánya. És akár az autópályát se kell elkerülni, bírja a 130-at, de nem erre találták ki. Nem csak azért mert itt már nagyon pörög a motor, de a szél se esik jól. Azért ha muszáj lehet azt is. Persze aki erogépet akar nem ezt választja.Na de nem is a blokk hangolt le leginkább... a váltó. Volt már BMW R1200R-em is. Annak is hulladék volt a váltója. De ez... ez... az 5 éves fiam legóból jobbat csinál. Rendszeresen két sebesség közé váltok. Vagy néha kidobja vagy nem veszi be. Nagyon pocsék. Mi több, elkeserítő. Na de ott van még a futómű. Az a nagyok BMW-ken brutálisan jó. De itt az se az igazi. El-elpattog. Persze lehet hogy csak nekem magas a mércém. Ennyit az árnyoldalról, és hogy ne csak szapuljam és feladjam másnak is a leckét; mit tudnak a bajor mérnökök amit a japánok nem? Olyan kezes a gép hogy sokkal jobban élvezem vele a motorozást mint korábban bármivel. (Az R1200R-t kivéve) Tempósabbakat tudok menni úgy hogy nem határon motorozom. Lábtartóig dönthető és tréning pályán vidáman megállta a helyét a nagy 1200-as GS-ekkel szemben is. Egy szó mint száz jó vele motorozni a hibái ellenére is. Bátran megyek vele földúton vagy akár könnyű terepen. Sőt, talán inkább ott van igazán elemében. De a városi futkosás is móka vele... és figyelem hol lehet átvágni valami gyepen, földúton vagy bárhol. Aszfalton pedig had jöjjenek a kanyarok. Szóval valamit nagyon eltaláltak benne, de nem tudom mi az. Utóirat: Magasaknak nem ajánlom, az én 178 centimhez kicsit kicsi.
Hibalista
- még nem volt hibája
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1200 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | MT-01 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
