A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » G650GS (652 cm3)

G650GS (652 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az igásló

Szöveges ítélet

Nagyobb motorjaim voltak bár magam nem vagyok nehézsúlyú.Ellenben elkezdett vonzani az offroad. Ki akartam próbálni a könnyű terepet.Viszont kapcsolható ABS alig van a közepes súlyú adventure kategóriában. (Mármint ha van ilyen kategória.) Minden esetre játszós motort kerestem amivel nem csaka boltig lehet lemenni. Ez a BMW kb ilyen. Elsőre a 650-es blokk gyengesége lepett meg. Persze terepenmég így is ijesztő nekem. Tehát elfogadtam. A yamaha 660-as ténéréje bár papíron még akár gyengébb is, mégis erősebbnek hat. De ugye az ABS... hiánya. És akár az autópályát se kell elkerülni, bírja a 130-at, de nem erre találták ki. Nem csak azért mert itt már nagyon pörög a motor, de a szél se esik jól. Azért ha muszáj lehet azt is. Persze aki erogépet akar nem ezt választja.Na de nem is a blokk hangolt le leginkább... a váltó. Volt már BMW R1200R-em is. Annak is hulladék volt a váltója. De ez... ez... az 5 éves fiam legóból jobbat csinál. Rendszeresen két sebesség közé váltok. Vagy néha kidobja vagy nem veszi be. Nagyon pocsék. Mi több, elkeserítő. Na de ott van még a futómű. Az a nagyok BMW-ken brutálisan jó. De itt az se az igazi. El-elpattog. Persze lehet hogy csak nekem magas a mércém. Ennyit az árnyoldalról, és hogy ne csak szapuljam és feladjam másnak is a leckét; mit tudnak a bajor mérnökök amit a japánok nem? Olyan kezes a gép hogy sokkal jobban élvezem vele a motorozást mint korábban bármivel. (Az R1200R-t kivéve) Tempósabbakat tudok menni úgy hogy nem határon motorozom. Lábtartóig dönthető és tréning pályán vidáman megállta a helyét a nagy 1200-as GS-ekkel szemben is. Egy szó mint száz jó vele motorozni a hibái ellenére is. Bátran megyek vele földúton vagy akár könnyű terepen. Sőt, talán inkább ott van igazán elemében. De a városi futkosás is móka vele... és figyelem hol lehet átvágni valami gyepen, földúton vagy bárhol. Aszfalton pedig had jöjjenek a kanyarok. Szóval valamit nagyon eltaláltak benne, de nem tudom mi az. Utóirat: Magasaknak nem ajánlom, az én 178 centimhez kicsit kicsi.

Hibalista

- még nem volt hibája

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? MT-01 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.