AZ elnyűhetetlen germán
Szöveges ítélet
El kell mondanom, hogy korábban a BRFK kötelékében napi munkám társa volt ez a tipus, itt megismerhettem hihetetlen strapabiróságát, mind hosszabb távon, mind az egésznapos városi forgalom fürkészése közepette.
Itt el is döntöttem, hogy magamnak is vásárolok egyet,az elsőt is ami ezüst szinű volt és 5 éven át szolgált, és lakásvétel miatt váltam meg tőle ,és a másodikat is ami 2007.áprilisában került hozzám volt kollegám,és jelenlegi szerelőm "rakta újra" leselejtezett volt céges gépből, igényeim alapján, jelenlegi Ford Focus ST narancs szinben pompázik,46000 km-t futott.
A gép 96os évjárat, olajfogyasztása nulla,190 km csucssebesség, Én 120-160 közt járok vele 5-7 literes fogyasztása van,a két gyári oldaldoboz elnyel mindent, az előző ezüstel Ausztria-Groszglockner gleccserturát is leküzdöttünk felpakolva 2személlyel gondnélkül.
Önmagában a gép mai társaihoz képest rém egyszerű szerkezet, szélvédelme, lábfűtése kitűnő, hidegben a markolatfűtés is nagyon hasznos, a futómű a mai modellekhez képest kissé elavult,de jó. Ritkaság a 3hengeres soros motor,de szépen muzsikál, és elég ereje van egy jó túrázáshoz.
Szervizelése , alkatrészárai nem vészesek, aki megbizható túragépet szeretne bátran ajánlom.
Hibalista
- index relé,hátsó teleszkóp,
Ide hordtam szervizbe
Veres István, Dunakeszi /a legjobb BMW-s/
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
