A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

K 1200 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

At the gates of Perfection

Szöveges ítélet

Használt és rég garancián túli, igazán kevés kilométerrel, igazán gondos tulajtól. Deal. A teljesítmény elsőre persze lenyűgöz. Meg aztán villantós a propeller. Aztán rájössz, hogy fel kell nőni fejben egy ilyen motorhoz. A stílus tartást igényel. Feltűnően kevés a BMW K sorozat ítélet. Talán azért, mert aki valóban tapasztalta, az nem fárasztja magát holmi ítélet írással, hanem motorozik. Szerencsére alázattal közelítem meg a témát. Vegyél BMW-t, mert jó. K sorozat volt az a BMW-nél, mint az elmosódó csillagok Han Solo szeme tükrében. Ugrottak egy keserves nagyot. Egy bizonyos kategóriában a japók most kezdik pötyögni azt, amit a bajorok 5-10 éve, de lehet, hogy nincs igazam. Kell a lóerő, hogyne, de az minden? A bajok nagy része is persze az extrákból ered, de a modell életének felétől már lényegében kiszűrték az összes lényeges hibaforrást, innen érdemes venni. A legfélelmetesebb a fékszervó defektje, amit anti-korrekt módon tussoltak, meg a váltó darabokra esése, ami itt nálunk magyar hazában is több rider kézzelfogható tapasztalata. Ez van. Állítólag az 1300-as az 1200-as összes hibáját nélkülözi és rádob teljesítményben, ami igazán durva. Nézzétek itt (http://www.sportrider.com/bikes/146_0909_2009_bmw_k1300_suzuki_hayabusa_comparison_test/index.html).

Tapasztalat? A legjobb gumit érdemes megvenni, így nem csak bivalyerős sporttúrád lesz, hanem egy majdnem sport is (nehezebb, hosszabb, mint egy igazi sport). Fékek kiválóak, futómű a magyar kátyúkkal hímzett utakon is brilliáns, fekszik mintha sínen lenne. Fékezéskor tényleg nem bólint. Szélvédelem nagyon jól eltalált. Ergonómia 5*. Talán kivétel nélkül minden gyári kieg harmonikusan illeszkedik a motorhoz és jól használható, főleg az oldaltáskák és középsztender. ESAm nincs, de legközelebb lesz.

Hehe, lánc spray. Van még néhány flakon, kéri valaki? Komolyan, egy alapos motorápolás 2-3 órájából neked mennyi a lánc? Persze adsz rá, mert igényes vagy. Ugye van 1? Ha nem BMW gurul be ezután a garázsba, akkor is kardános lesz. Kötekedjetek, de nekem a hangos motoros nem cool. Mai napig kíváncsi vagyok, hogy a 120-140 decibeles 100kmh-s menetből mennyi a kipuf, a gördülés és szél, illetve a lánc.

6. sebességfokozat 60-290. Hm. Jó öreg Busa, azért erősebb. De a féke, csak hogy egyet mondjak. Az iker kipufogó azért tényleg szép.

Mit nem szeretek? A benzinszint visszajelzést. 19 literből ha még van 5 liter, már karácsonyfaként villog a műszerfal.

Mitől félek? Szétesik a váltó.

Néha csak úgy álldogálok mellette és elmélkedem, hogy vajon mi lesz a következő felfedezésem, amit egy mérnök jó előre kigondolt, tesztelt, implementált. Alapos munka a javából.

Jó gép, kíváncsi vagyok utódjára, csak még nincs szép színekben.

2010 szeptember.

Hibalista

- markolatfűtés

Ide hordtam szervizbe

BMW Full-Gas Balatonboglár A+++ 5* közvetlen, tapasztalatmegbeszélős árképzés bmw-s, ki nem tudta

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

BMW Motor Pest, Váci út Egy 5 Michelines étterembe rövidebb a várólista, úgyhogy a szervíz értékelhetetlen.

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 0
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? V-Strom DL 650 Következő motorja? kardános
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.