A világ legjobb motorja.
Szöveges ítélet
Ez a GS az első injektoros boxerek egyike volt, chiptunnggal (állítható, még alacsony oktánszámú benzinhez is), REMUS dobbal (könnyebb a gyárinál 15kg-al), és sportlégszűrővel.
A BMW volt 58. motorom, van összehasonlítási alapom. Mindig 1 olyan motort keres az ember, ami mindenre jó, de ilyen nincs, a GS is csak nagyon hasonlít rá, közel van hozzá. A hegyi szerpentíneken alázza speedeseket, és a crossosokkal is elmentem terepre barangolgatni. Megjártam vele Görögországot, Erdélyt, Montenegrót, és persze itthon is keresztülkasul.
Egyetlen problémám volt: egyszer a hátsó kerékcsapágy szétment a Vaskapunál lent, de hazahozott, bár folyt az olaj a kardánból.Az egész kb.20.000.- ft költségbe került, és ez a probléma másoknál is előfordult már 80.000km körül. Ezen kívűl csak tankolni kellett, és néha ellenőrizni az olajszintet (20W50 ásványi), ami nemigen fogyott soha.Utazósebesség 120-180 között, a motornak mindegy, iszonyú robbanékony, nem kell pörgetni, nekem ez számít.Kényelmes - 2személlyel, 1seggel : Szeged-Sarti,Görögországba, 20h utazás.
Sajnos el kellett adni(vállalkozás), de ha lesz rá lehetőségem ilyet veszek megint, vagy 1150GS-t.
Hibalista
- Hátsó kerékcsapágy.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam + 1 motorszerelő barát.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
