A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » R 1100 Gs 1994 (1085)

R 1100 Gs 1994 (1085) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

A Tökéletes :-)

Szöveges ítélet

Szinte alapjáratról húz: 3000 és 5000 között bárhol elboldogul. Ötödik fokozatban 100 km/h-ál kb. 3800-at, 120 km/h-nál ~4300-at, 140 km/h-nál ~4800-at pörög. Akár utassal, akár egyedül mindig rendelkezésre áll elég erőtartalék.
ABS-t hátul be kehet csapni: ha fékezés közben visszakapcsol az ember egyet *kettőt, hármat :-)* akkor az ABS nem bír megbirkózni a feladattal. A futóművet szinte lehetetlen kihozni a sodrából, kanyarban is, akár kereszt-, akár hosszirányú bordákon, menet és fékezés közben is végig irányítható marad. A motoron eredetileg Metzeler Enduro 4-es gumik voltak, elől-hátul Metzeler Tourance-ra cseréltem, ezzel jobb lett a tapadás mind száraz, mind nedves úton.
Merülő/gyenge aksinál az ABS hajlandó makrancoskodni, azaz nem kapcsolja be az elektronika. Ilyenkor pár perc múlva le kell állítani és újraindítani, ekkor már bekapcsolja.
Az én motoromon a gyári szélvédő egy Ermax-ra van kicserélve, ez legalább 5-8 cm-rel magasabb és valamivel szélesebb is, 140 km/h alatt szinte semmi menetszél nem érezteti hatását.
A gyári dobozok elég helyett nyújtanak, bal oldalon 25 (kipufogónál), jobb oldalon 31 liter. (Élelmiszert célszerű a jobb oldaliba pakolni…)
Érdemes odafigyelni a kuplungnál a hézagra, a korábbi BMW-k 4-5 mm-éhez képest ez 6-8 mm-t kíván.
Futómű ill. menettulajdonságok: endúrósan magas építés ellenére a boxer motor miatt alacsonyan maradt a súlypontja, látszólagos hatalmas termete ellenére végtelenül kezes, jól irányítható. Terepen rendesen megdolgoztatja az embert, a lábtartókon állva a legkisebb - óvatlan - gázmozdulatra is egyből reagál az injektor, akik sokat terepeznek vele, gyakran visszateszik a BING karburátorokat a régi ezresről. A motor hangja - összehasonlítva a korábbi kétszelepes, karburátoros modellekkel - jóval visszafogottabb, csendesebb: ez főleg hosszútávon ill. erdőben hálás. Jól pakolható, 2 személlyel is elmegy akár a világ végére is. A hátsó ülés alatt található szerszámkészlet tartalmaz egy 3 patronos gumijavító kittet.
A vezérműlánc hidegen elég csúnya hangokat hallat, a váltó néha kicsit hangosan kapcsol.
A kipufogó elveszi a boxer hangját… de a Remus visszaadja kamatostól :-)

Hibalista

- Kuplung-csere 32.950 km (elozo gazdi...)
- Váltó csoportkerék tengelye eltört (anyaghiba) 47.800 km
- Első vezetőszár ("teleszkóp", bár nem az igazából) szimmering csere 77.800 km
- Km-spirál szakadás 89.000 km

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.