A nyers Bajor
Szöveges ítélet
Brutális erő, és nyomaték nagyon jól megzabolázhatóan.Sajnos a jürgen mérnökök nem gondolták, hogy néhány elvetemült pályázni is fog vele(tekintettel a zsebbenyúlós kezdő árra), így nagyon alacsonyra tették a lábtartókat ill. a fék valamint a váltókart. Sokadik pályanapon, mikor már azt gondolnád még jobban le lehet koptatni őket egy fék nélküli körben beteszed lesz ami lesz, aztán csak azt veszed észre, hogy csúszol utána a kavicságy felé... Bukógomba majdnem sértetlen, viszont a kupplungházad, és a jobbos kormánycsutkád oda...
Alkatrészt rendelsz, ami nem is annyira horror, na és persze új sportlábtartókat, és leghátra lagfelűre teszed őket, de hiába a nyers bajor képes ezeket is a pálya aszfaltján köszörülni, fennen hírdetve a motor elképesztő bedönthetőségét,...de tényleg.
A váltó lehetne finomabb, a motor goromba úgyszintén a fékek, a remekbeszabott futóműről nem is beszélve. Rendíthetetlen, mint Andersen katonája: ha kell kezes, ha kell kemény de mindíg ad egy plusz biztonságérzetet, még a legnagyobb pácban is mikor te már feladtad a reményt.
Akksit én is cseréltem már, de 3év után ki nem..?
Egyszóval szerethető és megbízható és két személyel is vannak tartalékai. (ja a gyári "termosza" elég csúf)
Hibalista
- Semmi, igaz, hogy jobb oldali kuplungházat cserélni kellett rajta de ezt az Euroringi hátsó jobbos, no meg a z alacsonyan lévő hátsó fékkar miatt....
Ide hordtam szervizbe
Wallis Motor Pest. Kelemen Jancsi a király.A szervíz nem olcsó, de az alkatrész olcsóbb, mint sok japáné nem is beszélve a digókról.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Azért a fehérvári fenegyerek Lángi Tibi is nagy ász...
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
