A legszebb boxer
Szöveges ítélet
A 850-es képest 28 LE-vel erősebb volt, ráadásul 20 kilóval könnyebb is, de igazából ez a szerelem első látásra tipikus esete volt. Szerintem az egyik legszebb sport-túra motor volt, a felhúzott dupla kipufugó csodaszép volt (hogy szebben szóljon, egy Laser-dob került rá, épp olyan, amivel a gyár a 2004-es BoxerCup replikákat szerelte), emiatt bal oldalról teljesen látható volt a hátsó kerék és a szép felni. Nagyon erős volt, jól lehetett vele kanyarodni, de asszem én sosem tudtam kimotorozni a benne rejlő tartalékokat, emellett be kellett látnom, hogy igazán hosszú túrákra nem a legideálisabb választás, egy 900 km-es napi penzum után döntöttem úgy, hogy lecserélem egy kényelmesebbre. A feszes futómű és az üléspozíció miatt amúgy sem volta annyira kényelmes, mint a régi roadster, és a szélvédelme sem volt ideális. A magyar útviszonyokra nem való, de Ausztriában nagyon jókat lehetett vele motorozni. Emellett a szűk, lassú kanyarokban nagyon megszenvedtem vele. A gyári gumi (Michelin Pilot) igazi tragédia volt (főleg esőben), 6000 km után kuka, nekem a Metzeler Roadtec-kel volt ideális (mondjuk az sem bírt 9000 km-nél többet). A szépsége viszont mindenért kárpótolt, tényleg gyönyörű volt. Komoly értékvesztéssel tudtam csak eladni, nagyon rétegmotor, de a sportmotorok között igazi unikum volt.
Hibalista
- A féklámpa többször beázott, aztán letestelt egy kábel a vázhoz, mert lekopott (!) róla a szigetelés, emiatt állandóan világított a féklámpa.
Ide hordtam szervizbe
Wallis Pest
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19200 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
