A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » R 1100 S 2001 (1085)

R 1100 S 2001 (1085) 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

A legszebb boxer

Szöveges ítélet

A 850-es képest 28 LE-vel erősebb volt, ráadásul 20 kilóval könnyebb is, de igazából ez a szerelem első látásra tipikus esete volt. Szerintem az egyik legszebb sport-túra motor volt, a felhúzott dupla kipufugó csodaszép volt (hogy szebben szóljon, egy Laser-dob került rá, épp olyan, amivel a gyár a 2004-es BoxerCup replikákat szerelte), emiatt bal oldalról teljesen látható volt a hátsó kerék és a szép felni. Nagyon erős volt, jól lehetett vele kanyarodni, de asszem én sosem tudtam kimotorozni a benne rejlő tartalékokat, emellett be kellett látnom, hogy igazán hosszú túrákra nem a legideálisabb választás, egy 900 km-es napi penzum után döntöttem úgy, hogy lecserélem egy kényelmesebbre. A feszes futómű és az üléspozíció miatt amúgy sem volta annyira kényelmes, mint a régi roadster, és a szélvédelme sem volt ideális. A magyar útviszonyokra nem való, de Ausztriában nagyon jókat lehetett vele motorozni. Emellett a szűk, lassú kanyarokban nagyon megszenvedtem vele. A gyári gumi (Michelin Pilot) igazi tragédia volt (főleg esőben), 6000 km után kuka, nekem a Metzeler Roadtec-kel volt ideális (mondjuk az sem bírt 9000 km-nél többet). A szépsége viszont mindenért kárpótolt, tényleg gyönyörű volt. Komoly értékvesztéssel tudtam csak eladni, nagyon rétegmotor, de a sportmotorok között igazi unikum volt.

Hibalista

- A féklámpa többször beázott, aztán letestelt egy kábel a vázhoz, mert lekopott (!) róla a szigetelés, emiatt állandóan világított a féklámpa.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Pest

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19200
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.