A Gép mellyel SBK versenyzőnek érezheted magad
Szöveges ítélet
A motort tesztmotorként hoztam ki a wallisból (köszönet a wallisnak és Gresa Attilának) de már vissza sem vittem mert annyira beleszerettem hogy azonnal kifizettem. Az első benyomásom mikor ráültem hogy Haza Értem! A gyárilag kiadott Bridgestone gumikat ledobtam kb 2000km után mely ekkorra kb félidősre kopott,és esőben mint ha jégen mentem volna vele, iszonyat, de lehet hogy csak nekem vannak túl nagy elvárásaim. Menetdinamikája, motor ereje, stabilitása már az első pillanatban elvarázsolt és ezt a mai napig megteszi minden alkalommal mikor ráülök. Kényelmesnek is mondható a sportmotorok között még a 186cm magasságomhoz is, és azt hittem hogy a tempomat és a markolatfűtés egy ilyen motorra szükségtelen de tévedtem, tökéletesen és nélkülözhetetlenül használható extrák. Fékjei minden időben tökéletesek és felülmúlhatatlanok. Gyorsváltó, fenomenális kb 1 óra alatt hozzászoktam kicsit kemény de brutál jó dolog és hogy nem csak fel de le is működik?! Elektromosan vezérelt futómű is nagyon jól teszi dolgát. Műszerfal szép kialakítású jól látható elég sok információt ad át de menüje kicsit bonyolult nekem. Külseje gyönyörű, hangja kicsit zörgős de a kipufogó még gyáriban is iszony jól szól.
Akkor most jöjjön a fekete leves mert ugye erről is szólni kell.
8000km nél elkezdett folyni a jobb első teleszkóp szimmering melyet az első szervízre a wallis-ba beadva próbáltak kicserélni. a motort kb 4 héttel előtte jelentettem be hozzájuk és jeleztem hogy ömlik a teleszkópból az olaj és lett volna idejük beszerezni az alkatrészt de nem rendelték be hiába mondtam el tüzetesen a hibát valamint szóltam hogy a másik a bal is már taknyos (mely mára megadta magát) és hiába említettem hogy azt is cseréljék ki gariba. nem tették! mert nem folyik! Őszerintük! pedig jeleztem szerelő vagyok! Itt egy kicsit meginogtam. Megengedheti magának ezt a BMW? 3 hetet volt náluk a motorom mikor is többször volt olyan zivatar melyben én nem hagytam volna kint! Gyorsváltó. kb 12000km nél nem működött, az összerakásnál hozzá kötegelték az elektromos vezetéket a mechanikus szárhoz, megtört minden váltásnál, nem vettem észre, eltört a vezeték. Megjavítottam. Fékbetétet 15000 cseréltem. Új gumi is került rá 12000 nél Michelin RS valami hihetetlen változás lépett fel! odateszed ívre ott marad nem araszol nem bizonytalan, ott van! kb azóta 4500 van a gumában félidős! nagyon kellemes meglepetés volt mindenkinek ajánlom! A motor ha szereled nagyon hasonlít a gsxr 1000 re csak egy kicsit áttervezve, nagyon! szerintem onnan vették át a jó megoldásokat mint pl a hátsó kerék kivételénél szétnyíló villa. Szép és jó motor, Imádom, minden percét élveztem.
Hibalista
- Tehát! Gumik Bridgestone azonnal csere. bal első teló szimmering off ,azután a jobb is. gyorsváltó off. féktárcsa üt. fékbetét csere kb 15000nél.
Ide hordtam szervizbe
wallis motor pest
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
saját magam, csalódtam az elsőben nem kicsit
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 50 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | CBR600RR | Következő motorja? | Veloce |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
