A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

R 18 Classic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

91 Bivalyerő

Szöveges ítélet

Közel egy hétre kaptam kölcsön, de mivel még nem írtak tesztet, így legyen én az első.:)

Egy Hornetről ültem át, így elsőre meglehetősen nehéz egy motor, kissé ijesztő is...Az első 10 méterig. Ezt követően meglehetősen meglepően gyorsan hozzá lehet szokni, kezes lesz a járgány.
Jómagam 194 centiméter vagyok, így egy 530km nap után teljesen bemerevedett nyakkal és karral szálltam le róla. Sajnos a plexi hiába nagy, 100 felett elég elviselhetetlen a szélzaj. És végül a dőlésszög igen csak keskenyre sikeredett, egy körforgalmat tempósabban bevéve mér karistoltam is a lábtartót.

DE! ennél a három dolgonál véget is ért a "problémalista".

PRO:
Bődületes nyomaték, ami 60/6-tól már eléghető, egészen a végsebességig. Teljesen az élményre van kihegyezve a motor, pár napra kikapcsolt a küldvilág, csak a motor hangja és látványa ami elvarázsol. Apropó látvány:
A két darab 900cc henger gyakorlatilag olyan nagy hogy úgy kell alá dugni a lábunkat, ami elsőre furcsa lehet, de ezt is hamar megszokható.
Egy szóval hang és látványorgia az egész.

Három üzemmódból lehet választani:
Rain-nagyon nyúlóssá teszi a gázreakciót, extra érzékeny benne az összes elektronika. Bár kell is neki, egyik esős napon a legkissebb fékesésre is hajlamos megcsúszni a hátsó kerék.
Roll-Gyakorlagilag ez az arany közép, általános rázreakció, "észrevétlenül" teszi a dolgát.
Rock-Itt lehet neki csapatni ha van hozzá hangulatunk, kicsit hagyja megcsúszni a hátsó kereket, és nagyon intenzív lesz a gázrekacó.

Az esővédelem kiváló, egy zuhogó napon kizárólag a sipcsontom lett nedves, mindent kitakar a blokk, és a plexi.

És még egy fontos észrevétel, hogy csak motoros nadrágban, vagy sima farmerban érdemes használni a motorkerékpárt, mivel a térdhajlatunk pont a tank közepénél van,így külső protektornél, igen könnyen leverhetjük a fényezést. Szerencsére én nálam csak koppant eggyet, úgy vettem észre, de nagyobb probléma is kerekedhetete volna belőle!

Amit rövidtávon problémát okozhat az a hátsó gumi mivel az fogyni fog egészen biztos. :)

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2020
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 2800
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.