A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Benelli » TNT 125 (124 cm3)

TNT 125 (124 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Seggrakéta, vidámság-generátor

Szöveges ítélet

*-*-*-*-*
Pro
*-*-*-*-*

Leparkolsz a Ráday utcában egy kávézó elé és nem fogy el a fele csésze latte, mikor valaki odamegy, hogy megnézze közelebbről. ( A fehér idomok - piros váz kombinációban vettem meg, szerintem ez a legszebb változata ).

" Indítsd be, ezt hallani akarom".
" Te jó ég, milyen király ez a kis gép"
" A mancsát nyújtó oroszlános logótól az oldalán meghaltam"
" Vagány egy hokedlid van"
" Te ezzel... Igen , azzal...Hadd' üljek rá,pls->Úristen ez besz*rás"


Forgalomban nagyon kezes , könnyedén befér oda, ahová mások már centiznek.

Megy is, ahogy egy 11,5 lovas 125-östől illik. Forgalmat röhögve tartja, még a nagyobb sugárutakon is. Az én 82 kilómmal, sík úton, kis hátszéllel és némi türelemmel belezavarható a leszabályozásba ( Óra szerint 116, GPS szerint 105 ).

A gyári kipufogójával is szuper hangja van. Húzva úgy berreg, mint egy bespeedelt Singer varrógép.

A futóműve meglepően ügyes, a kis 12 colos kerekek ellenére is.

A felhasznált anyagok és az összeszerelési minőség sokkal jobb mint amit az ára sugall.

Külsős megbeszélésre érkezz úgy, hogy a többi részvevő is jól lássa, ezzel jöttél. Instant + 10 pont helyzeti előny.

*-*-*-*-*
Kontra
*-*-*-*-*

A méretéből / jellegéből adódóan hosszabb távon azért már nem annyira kényelmes.

A méteresebb kátyúkat azért illik vele kikerülni, keresztbordákat / illesztéseket nagyon megérezni rajta.

A vizes, macskaköves utakon csak nagyon óvatosan, a gyári gumik ugyanis kemények de cserébe legalább nem is tapadnak ilyenkor.

Fokozatkijelzőt kispórolták , pedig a műszerfalon meg ott a helye.

A gázkar túl hosszú úton jár.

Hibalista

- Még szinte "hamvas", most jön az első tervezett szervize.

Ide hordtam szervizbe

Közösségi fórumokon olvasott beszámolók alapján az első 100 km után saját magam dobtam ki a gyári gyertyákat és pipáikat. Eredeti NGK alkatrészekkel pótolván érezhetőbben harapósabb lett a kis gép, főként az alsó fordulatszám tartományban.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1100
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Következő motorja? Ez a kicsike marad a városra, országútra pedig veszek mellé egy nagyobbat...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Benelli

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.