A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Benelli

Pepe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pénznyelő volt sajnos

Szöveges ítélet

Kedvenc Kymco Agilitym eladtam, amit nagyon megbántam később, és kellett egy másik robogó 1 évvel később. Befürödtem 2 Yamaha Joggal, ezért úgy gondoltam, megint veszek egy új robogót, aztán használom 7 évig, ez végülis az Agilitynél bevált. A Benelli túltárolt robogó volt, mint a helyszínen kiderült (de nem voltam nagyon alkupozícióban, mert legalább normális áron beszámították a Yamahám) szerintem majdnem minden hibája erre volt visszavezethető. Hiába állt egy garázsban 7 évig (állítólag), hiába én szedtem le róla a nejlonokat használatba vétel után, a gumitömítések elöregedtek az állásban, ezért folyhatott az olaj, majd a hajtóműolaj is. A dugattyú szétesését viszont nem bocsájtom meg neki, nagyon veszélyes volt a kocsik között lavírozni a belső sávban egy lelassuló robogóval.

A másik ítéletben írt lassúságot viszont nem értem. Az enyém óra szerint 75-öt ment, jól gyorsult, igaz, a fojtás kivétele 30 ezerbe került, de jó is lett a menetteljesítmény, úgy ment, mint a 4 ütemű Agilitym a 70-es hengerrel. Viszont annyira megbízhatatlan volt, hogy az egyik 2 hetes szervizelése alatt vettem egy konténeres Honda Todayt. Az lassabb, kisebb, de legalább mindig indul. A teleszkóp beállása után pedig úgy döntöttem, elég csak a Honda, én már nem öntöm a pénzt ebbe a kínai csodába és a Benellit eladtam.

Ahhoz képest, hogy az új robogó 270 ezerbe került, a fojtás kivételére költöttem 30 ezret, a plexire 22-őt, a dugattyú javítására 35-öt, a dobozra 10-et, végül 2 évesen 65 ezerért tudtam eladni. Mikor épp hibátlan volt, kíváncsiságból 1 évesen meghirdettem, de a 120 ezres árra sem érdeklődött senki, úgy látszik, ez az egyik legrosszabb ártartó robogó. Összegezve soha többé nem veszek kínai robogót, fasorban sincsenek a Tajvaniakhoz, pláne a Japánokhoz képest.

Pozitívumok, mert azért van bőven, igaz ez az olaszoknak köszönhető, akik anno megtervezték, mielőtt a Keeway megvette a márkát:
- Jó üléspozíció
- Jó menetteljesítmény
- Korrekt fogyasztás (3,5 l) Keeway a motorja már, de állítólag Minarelli licensz (koppintás)
- A sisaktartó dobozba ugyan nem fért be egy normális sisak, de rengeteg minden mást bele lehetett tömködni. Relatív erős volt a csomagrögzítő kampó. Vettem rá dobozt is hátra, így rengeteg mindent tudtam vele szállítani, ha úgy hozta a sors.
- A szélvédelme egész jó volt alul. Tettem rá PUIG márkájú plexit is, így tudtam egészen december közepéig használni.
- A tankja 8 literes, ami hosszabb utak megtételére is alkalmassá tette.

Negatívumok:
- Megbízhatatlanság
- Amíg működött, túl puha volt az első teleszkópja, erősebb fékezéskor nagyon leült az eleje, aztán ha ez fekvőrendőr előtt történt, utána jól fel is koppant a teleszkóp. Van egy Honda Todayem is, annak nagyságrendekkel primitívebb a teleszkópja, mégsem okoz gondot átmenni a fekvőrendőrökön normális sebességgel. Igaz, annak meg a hátsó rugóstagja koppan le néha...
- Nem volt túl szép hangja, új korától volt egy olyan zörgés a motorban, mintha egy kavics is lenne a hengerben. A szerelő nem tudott rá mit mondani, mikor megmutattam neki.

Hibalista

- 1. Folyt belőle az olaj. Tömítést kellett cserélni garanciában.
- 2. Az első tárcsafék alig fogott. A fojtás kiszedésekor cserélték a betétet, onnantól jó lett.
- 3. A hajtóműből elfogyott az olaj, noha folyásnyomot nem nagyon találtam sehol. Olyan síró hangja lett, hogy ciki volt vele menni. Gariban cserélték.
- 4. Egy békés 50-es haladás közben csattanás, majd leállt a robogó. Egy seeger ment tönkre a szerelő szerint. Ez már nem volt garis, a dugattyúcsere 35 ezrembe került.
- 5. Rámentem egy fekvőrendőrre, felkoppant a teleszkóp. Tönkrement a km óra, és a teleszkóp is beállt pár hónap múlva.
- 6. A bal oldali fékkarban egy érzékelő tönkrement, így csak a jobb oldali fék behúzásával volt indítható a robogó. Mire rájöttem, egyszer tolhattam haza...
- 7. A burkolatok elég sérülékenyek, semmi nem tört el, de csálén szétálltak egy idő után az illesztések, és a szerelő sem tudta rendesen összerakni valahogy.
-
- Mindez 3000 km alatt...

Ide hordtam szervizbe

Diósdon a Keeway/Benelli szervíz. A szervizes srác értette a dolgát, rendes is volt, arról nem tehet, hogy ennyire megbízhatatlan volt a robogóm.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Agility 50 Következő motorja? Today
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Benelli

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.