A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Benelli

302s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Keleti Kisoroszlán Körmökkel

Szöveges ítélet

Igen tudom hogy kínai. Igen, tudom, hogy ennyiért szinte már japánt is lehet venni. Igen, tudom hogy mielőtt kínai lett, olasz sz*r volt...
Most, hogy a netszakértők összes érvét átrágtuk, nézzük a motort.
Az a helyzet, hogy kerestem valami aranyos nakedet. Olvastam, kerestem, nézegettem, aztán találkoztam Vele. Naszóval: először is gyönyörű. Az olaszokat sok dolog miatt lehet szidni, de rajzolni, azt tudnak! Aztán jön a hangja. Valahogy sikerült megoldani, hogy kellemesen halk kipufogóval is tud gyönyörűen szólni. Sok nagyobb márka tervezőit elküldeném Pesarioba tréningre, talán kevesebben utálnák az átlag motorost a buherált kipufogók miatt ha a legtöbb gyári legalább így szólna.
És akkor most indultunk el. A motor nehéz. Nem kicsit, nagyon. Feltankolva majd 200 kiló, (ehhez képest az elérhető 6-7sec-es 0-100-at nagyon jónak tartom) de ez csak addig jön elő, míg el nem indulok vele. Kiegyensúlyozni ugyanis valami eszméletlen jóra sikerült, a súlypont is viszonylag alacsonyra került, tehát úgy és oda lehet dönteni, ahogy és ahova a lovasa szeretné. Így utólag azt mondanám tökéletes tanuló motornak: elnéző, mindenben kéz alá dolgozik, és még nem kifejezetten okosan felmért helyzetekből is kihozza a motorost. Ilyen helyzet persze nem sok lesz, a 38 lóerővel nem fogunk csillagokat rúgni - bár a legális sebességtartományt gond nélkül abszolválja. Egy személyyel Kb. 130-ig (GPS) minden fokozatban megindul, 100-ig két személlyel sincs gondja. Ahol elvérzik, az a 150-es (GPS) tempó. Óra szerint 140 körül már nagyon igyekszik a tudomásunkra hozni, hogy itten neki nem lesz jó. Nekem sem, mert 10000-es fordulat felett az addig alig észrevehető rezonanciák már nemcsak a lábtartón, de a kormányon is megjelennek. Országúti tempónál viszont kimegy a világból. A testtartás kényelmes, az ülés puha, a tankot fogni kényelmes.
És akkor most nézzünk pár pontot, ami azért ellene szól: az első az elektromos rendszere. Kb. 800-1000 km-enként garantáltan elmegy benne egy biztosíték, de nem ám tisztességesen kiégve, hogy lássa az emberfia. Hajlok rá, hogy a gyári biztosítékok ilyen nyamvadtak, mert amit kicseréltem, az soha többet nem égett ki újra.
A váltója kattog mint egy veterán krúzeré. Komolyan, méterekre elhallatszik, mikor pld. egyesbe teszem. Eleinte reménykedtem benne, hogy a bejáratással ez elmúlik, de azóta kiderült hogy ez ilyen.
A reflektorán még mindig dolgozom. Valahogyan biztosan be lehet állítani, de olyan helyzetet ahol a tompított és a távolsági EGYSZERRE jól világítson, még nem találtam rajta. Vagy a tompított festi csíkosra az utat, vagy a távolsági lő a Holdba fel. Lehet, hogy nem kellett volna ezt a divatosra szabott LED-et erőltetni. Bár iszonyat jól néz ki...
ÉS - a motor papíron naked, gyakorlatilag nem tudom, mit akart vele a Benelli. A 300-as nakedek pörgése nincs benne. A dinamikája közelebb van a kis cruiserekéhez (gyak. a Honda rebeljéhez hasonlít, csak kb 5x kezelhetőbb). Ezért cserébe (és mert viszonylag nehéz) gond nélkül elmegy két emberrel és meglepően jól bírja a rossz, kátyús utat. Hajlok rá, hogy egy nakednek álcázott mini-túra akar lenni.
A fogyasztása olyan OK - 4 liter körül eszik.
A kicsit több, mint 1 év alatt sokszor gondoltam arra, mit érezhettek az amerikaiak a 80-as években a japán motorokat nézegetve. Remélem a japánok nem követik el az ő hibáikat.

Hibalista

- A biztosíték fogyóeszköz.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2019
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? CB400SF Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Benelli

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.