A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Benelli

Pepe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó konstrukció, de botrányos minőség

Szöveges ítélet

A betegeskedő, 2 hónapig használt Yamaha Jogom jó áron beszámították, így gondoltam újra veszek egy új robogót, ahogy az a Kymco Agilitymmel már bevált egyszer. Gondoltam kiforrott ez a modell, mégha Keeway cuccokból áll is. Nagy tévedés volt, bár lehet, hogy ha nem túltárolt a robogó, akkor a hibák egy része nen jön elő. Így viszont a 2 év alatt, amíg megvolt, folyton volt vele valami baj.

Előnyök:
- Jó üléspozíció, kényelmes ülés.
- Tettem rá Puig plexit és hátsó dobozt, így jól lehetett használni.
- Nekem a fojtás kiszedéséig 3 litert, utána 3,5-öt evett. Cserébe kifejezetten jól ment, óra szerint megfutotta a 75-öt, és a gyorsulása is kellemes volt. Állítólag Minarelli koppintás (esetleg licensz) a motor. Kár, hogy kínai alkatrészekből van.
- A fékek az első fékbetét cseréje után hatékonyan lassították.

Hátrányok:
- Botrányos megbízhatóság, lásd hibalista
- A műanyagok fél év használat után csálén álltak, a bal index pl. lefittyedt, a szerelő se tudott vele mit kezdeni. A robogó 5000 km és 2 év után lelakottabbnak nézett ki, mint a mostani Vespa ET2-esem 20 évesen, minimum 20 ezer km után.
- Elég csúnyácska a formaterve.
- A teleszkóp új korában is túl lágy volt, hajlamos volt felkoppanni. A hátsó viszont kemény volt, mintha 2 emberre hangolták volna.
- A gyári fojtás kiszedése 30 ezrembe került, a szerelőnek 2 órájába került. Ugyanez a Kymco Agilitynél - márkaszervízben -a CDI-n történő 3 perces fűrészelés volt, 3 ezerért...

A teleszkóp merevvé válása után elegem lett, és a 360 ezer Ft.-ban lévő robogót eladtam egy kereskedőnek 60 ezerért. Életem legnagyobb robogós buktája volt.

Hibalista

- Előrebocsájtom, egy 5 évig túltárolt robogót vettem meg, a hibái zömét szerintem a gumi és műanyagok elöregedése is okozhatta.
-
- - Az első fék a bejáratásnál lényegében nem fogott, a dobfékkel lassítottam. A fojtás kiszedésénél egy betétcsere megoldotta a problémát.
- - A motorolaj 600 km után folyni kezdett belőle. Szégyenszemre megkértek a munkahelyemen, hogy vigyem ki a céges parkolóból, mert láthatóan gyűlt a tócsa alatta. Végül tömítéscserével megoldódott a probléma.
- - A hajtóműből szép lassan elfolyhatott az olaj az első 1500 km-en, mert arra lettem figyelmes, hogy a motor hátsó kereke felől sivító hang jön. Ezt gariban orvosolták.
- - Egy kellemes nyári napon, 50 km/h-s sebességnél egyszer csak leállt. Nem volt vicces, 4 km-t toltam hazáig, miután a körülöttem 50-60-nal haladó autósok között ki tudtam evickélni a járdáig. Kiderült, hogy a dugattyúnál egy seeger esett szét. Nem volt már garis, így motormentéssel együtt 35 ezrembe fájt. Meglepett, hogy annyira nem volt hozzá alkatrész, hogy 3 hetet vett igénybe a javítás. Természetesen a szezon közepén.:( Vettem mellé gyorsan egy Honda Todayt, és azzal jártam, az legalább megbízható volt.
- - Az első teloja annyira puha volt, hogy amikor megláttam egy fekvőrendőrt 40-es tempónál, és erősebben fékeztem, a motor eleje leült, és a fekvőrendőrön felkoppant. A km óra ettől megmakkant. 1 hónap múlva újra ez történt, akkor ettől helyrerázódott az óra. De sajnos pár hónapra rá újra felkoppant a teleszkóp, az óra pedig örökre leállt. A km spirál jó volt, valami az órában eshetett szét. Ezt már nem csináltattam meg.
- - A robogót működő első teleszkóppal tettem el télire, tavasszal működött még, aztán pár hét után arra lettem figyelmes, hogy a tükrök gyakran lelazulnak. Ekkor tűnt fel, hogy a teló egyre kevésbé csillapít.Be is állt egyik nap, így olyan lett, mint egy merev villás bicikli. 5 km-enként meg kellett húzni a tükröt, mert leesett. Ezt se csináltattam meg, hanem 60 ezerért eladtam ezt a vackot.

Ide hordtam szervizbe

Diósdon a kereskedés és szervíz, ahol vettem. A szerelő kifejezetten rendes volt, de a kínai technikával nem nagyon tudott mi kezdeni.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Jog next zone Következő motorja? Today
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Benelli

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.