A szabadság élménye
Szöveges ítélet
Sokan leírták már előttem az értelmes lehetőségeket az 50-es robogó témában:
1. Veszel egy használt japán vagy olasz gépet 150-ből és felújítod (300e.)
2. Új kínai (180-400e.)
3. Új olasz (600-1milla)
4. Új japó (900-tól)
Nekem a lélektani határom 400e. Ft volt egy 50-es rendszámnélküli robogóért.
Az országba beáramló konténeres széthajtott vackok, illetve a magyar járműfenntartási "kultúra" ismeretében egy új kínai mellett döntöttem.
A Motowellt nem mertem bevállalni, mert -bár jól néznek ki- sokan írtak róla rosszakat a silány minősége miatt.
A kétütemű Benelli Quattronove idéntől átmatricázva, de változatlan műszaki tartalommal Keeway X Blade néven elérhető. Vagány dizájnal, ledes lámpákkal, elöl-hátul tárcsafékkel.
A 2017-es szezon elején vettem meg, zéró motoros tudással.
190 centi vagyok, 80 kg. Az ülésmagasság pont jó. A testhelyzetet utazóban kicsit a hátamat begörbítve, a fenekemmel a hátsókapaszkodók elejét érintve találom kényelmesnek. Sajnos ott már elég fapados, mert a puhább része elöl van, ezért kb. 1 órát tudok vele menni pihenő nélkül.
A tükrök igazából áldozatok a szépség oltárán, mert -bár jól néznek ki- a kifelé hegyesedő formájuk miatt csak a kétharmadukban látszik a mögöttes forgalom. A szélesebbik részben a könyökömet látom, akárhogy állítgatom őket.
A kocsisorok között kellemesen lehet suhanni vele fülig érő vigyorral, hiszen eddig csak irígykedve néztem a robogósokat a dugóban állva.
A bejáratásnál nem terheltem nagyon, ez lelkileg felért egy kissebb El Caminoval. Nagyából 38-40km/h-át tartva 500km-en keresztül! Ezt követően kivetettem a folytást a kipufogóból, a végsebessége 70km/h lett, de egyszer kizsírozott szakadékban hátszéllel, golyóktól menekülő indiánlovas testtartásban sikerült a 77!
Hibalista
- Önindító kábel lecsúszott
Ide hordtam szervizbe
Motorcenter Kft. Érd
Sajnos itt vettem a mocit is, bizalmat szavazva a helyi kereskedésnek.
Túl sokféle robogót tartanak, ami ha bemész ütős, de ennyifélét nem ismer a szerelő.
Egyetlen mosoly nélkül dolgozik az összes alkalmazott és vezető, a szerelők túlterhelt láncdohányosok.
A szervíz 2 hét múlva vállal el bármit is.
Kizárólag addig vagy érdekes, míg átadod a pénzt, utána csak szimpla problémának tekintenek.
Értékelése: 2
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3300 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
