A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Aprilia Tuono 1000 R (997 cm3)

Aprilia Tuono 1000 R (997 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,2(5 db)

Valóban hű a nevéhez.

Szöveges ítélet

Naked motort akartam. Sokáig szemeztem a Z750-nel, de aztán az Aprilia szalonban beindították nekem a Tuonot rajta az Akrapoviccal és végem lett. A hangja ezer közül is messziről felismerhető. A futómű és az első fék tökéletes. A hátsó viszont használhatatlan, de nem gond - motorfékkel könnyen kompenzálható és az antihopping is sokat segít. A műszerfal jól olvasható és informatív, a köridőmérőt is gyakran használtam. Hamar meg lehet szokni a minőségi anyagok és a szép műszerfal látványát - később kipróbáltam a Z750-et, de a Tuono után minden tekintetben óriási csalódás volt.
Versenypálya: A Hring célegyenesében olyan 150-től elmennek a sornégy ezresek, de féktávon visszaesek a nyakukba. A futómű tényleg bolondbiztos, kezdő pályázóként olyan helyzeteket úsztam meg, amin magam is meglepődtem. A gumikat viszont lezabálja, de hát ez ilyen. Általában Pirellit használok, nekem az vált be.
Túra: Elég sokat kirándulok vele, simán bele lehet csavarni napi 1000 km-t. A tökéletesen elhelyezett kormány miatt meglepően kényelmes. Nekem olyan 7-8 óra után kezd fájni kicsit a nyakam, de az lehet a hátizsák miatt is, ami kötelező, mert semmilyen tárolórekesz nincs. Illetve az ülés alatt egy tárcányi kis hely, de az beázik.
Város: Oda teljesen alkalmatlan, mint minden sportmotor.
Fogyasztás: Hallottam urban legendeket hat literekről, de szerintem kamu. Nekem óvatos használat (130-160 utazó) 8-9 liter, de általában 10. Versenypályán még több. És ne legyünk álszentek, ezt a motor nem krúzolásra vesszük, hanem csapatni.
Megbízhatóság: A mai napig kötekszik néhány műanyagmotor tulaj, de csak mosolygok rajtuk, meg a zártszelvény kinézetű hátsó villájukon...
Dizájn: Már több, mint tízéves a forma, de nem elavult és elismerően bólogatnak a népek, mikor meglátják (pláne, ha meghallják)
Szociális tapasztalat: Jól felépített, segítőkész, befogadó klub van, ahol könnyű informálódni és akár barátságokra is szert tenni - nekem sikerült.

Összegzés: Aki túrázásra és pályázásra is alkalmas élménymotort szeretne - Számít neki a külső és a hangorgia - és nem sajnálja a benzint, annak tökéletes választás.

Hibalista

- Olajtartály megrepedt.

Ide hordtam szervizbe

Egy ismerős.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző motorja? LTZ 400 Következő motorja? Multistrada 1200
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.