A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Pegaso 650 Ie 2001 (651)

Pegaso 650 Ie 2001 (651) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Univerzális megbízható mindenes

Szöveges ítélet

Újrakezdőként első motornak vettem. Annak be is vált.
Szempontjaim voltak: nyomatékos legyen, kezelhető legyen, megbízható legyen, igénytelen legyen, le lehessen menni vele az aszfaltról és természetesen olcsó legyen. Ezeket tökéletesen hozta is. Szerintem, ha valaki a fenti szempontok szerint keres motort és kb 500 van rá, akkor ő is ide lyukad majd ki.

Egyetlen gondom volt a géppel, és ez rögtön a vásárlás után kiderült: kb féltank benzin elhasználása után a motor nem kapott üzemanyagot.
Nem tom' mit babrált vele az előző tulaj, kicseréltem a tankot, és ezzel meg is oldódott a probléma.

Ezen kívül csak a szokásos dolgokra kellett költenem: izzó, fékbetét, lánc-szett, olaj+szűrők, gumik, akksi. + "luxus"-ra: doboztartó konzol + dobozok, ülés újratömetése.

4. szezon ez most és még most is meg vagyok elégedve vele.
Ezidáig nem is mentem vele terepre, jól is tettem, szerintem, mert oda nehéz. Könnyű terepen azért lehet vele élvezkedni.

Ez egy olyan mindenes motor, semmiben nem nyújt kiemelkedőt, de nagyon sokrétű lehet a felhasználása: túra, városi közlekedés, egy kis könnyű terep. Legnagyobb erénye talán pont ez, és a megbízhatóság. Eddigi 20.000 km-en soha nem rohadt le. Bátra elindulok vele minden évben 2.000 km-es túrákra is.

Leginkább túrázni ideális, mert 3000 és 5000 között tartva is nyomatékos. Szerpentinen nagyon jól kezelhető, persze sok függ a gumitól is.
A túráinkon különböző stílusú motorokkal megyünk, de állítom: messze én szenvedek a legkevésbé. (tavaly 500 km szerpentin jutott egy napra).
Bátran ajánlom. Ár-érték aránya nagyon jó.
Fogyasztása 1 személlyel 5 l, kettővel 6l.

update 2020:
tavaly nyáron a városban elém fordult egy autó. Csatt neki - rövidgatya-póló szettben. Mentő, rendőrség. Összetörtem magam rendesen. A váz elhajlott = gazdasági totálkár.
A felépülés és a biztosítós és rendőrségi procedúra után egy Yamaha XJ900s Diversion lett az utód. Egy szezon után átértékelődött bennem a Pegaso is.

- ereje: kevés, pontosabban csak egy szűk tartományban elégséges
- fékek: a mostani motorhoz képest tulajdonképpen 0 a pegaso fékje. Dehát minden viszonylagos.
- kanyar: ezen a téren továbbra is azt gondolom, hogy fasza kis motor, szerpentinen a legjobb.
- anyagminőség, kidolgozottság: ez a 3 évvel öregebb yamahámhoz képest - azt kell mondja - gagyi. De a Pegasoval sosem rohadtam le, ezt hangsúlyozom.

Hibalista

- Igazából semmi. De komolyan.

Ide hordtam szervizbe

Részben magam, részben a Tóth Peti :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? XJ900s Diversion
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.