A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

RST Mille Futura 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

"Unicum duplakancsóban"

Szöveges ítélet

Ami a legfontosabb! az olasz vasat szó szerint szeretni kell. Mindig van vele valami apró történés akár pozitív akár negatív értelemben.
Jelenleg is hajtom túl vagyok a 4ezren de gondoltam megosztom másokkal is a tapasztalataimat.
Nekem kicsit a forma a régi VFR Hondára hajaz.. erősen élesen vágott élek és idomok, félkaros hátsófutómű. Itt el is érkeztünk az egyik legfontosabb részhez. a futura futúműve kiválóan alkalmas minden fajta igénybevételre. kissé feszes ugyan alapból a motor használati jellege miatt de nagyon ki lehet hegyezni versenykörülményekre is vagy akár barangolásra is. Nagyon élvezetes a "pörgettyű hatás" mentes iventartás majd kigyorsítás pályakörülményeknél. Jómagam egy RSV elsőteleszkóp cserével ami oda vissza állítható nagyon sokat javítottam az elején. Ehhez kapcsolódó elég problémás dolog az üléspozíció. kisebb szülőpózban kell rajta ülni olyan széles az első ülés. Így persze magas is, ami kisebb embereknek elég nehézkessé teheti a városi tötymörgést. A fékrendszere Brembo ami hordozza magában a minőséget és a tudást. Az első olyan motorom (pedig sok nagy vasam volt) amin gyári módban, betétekkel gumi fékcsővel olyat tudtam fékezni, hogy bevérzett a szemem. A miheztartás véget a hayabusámon 1km után duplaakkorára kellett cseréljem a felső fékhengert, hogy meg tudjak állni, pedig azon 12 dugattyú dolgozik. A blokkja a sógorok műve, jó is de a kuplungja igen gagyira sikeredett. gyenge fémlamellák könnyen deformálódó alaplap. full injektor mindent szabályoz mér, így még egy alapjárat állító csavar sincs rajta. Egyébként nagyon tolós az alsó fordulatszám tartományban és nagyon temperamentumosan lehet közlekedni vele. A fogyasztását nézve 8-10 liter között idő, és csuklófüggvényében. a szélvédelme jó, de a mocskot az elsőkerék a jobb lábra vezeti fel jórészt. A világítása kiváló akár az első akár a hátsó traktusról beszélünk. jól és messzire világít. a műszerfal a kedvencem informatív, elég nagy, jól és szép kéken világít.külső hőmérséklet jelző is akad rajta ami nagyon jó dolog. Ami az igazán egyedi jelleget kölcsönzi ennek a motornak az a kipufogó elvezetése az ülés alatt és a végét díszítő krómfedél. Két ok miatt került erre sor az egyik a dizájn vagy aktuális trend lehetett a másik a két gyárilag hozzá tervezett (ez nagyon fontos) oldaldoboz ami az oldakipufogó elvezetést lehetetlenné tette. Felhelyezett állapotukban sem zavaróak nagyobb sebességnél.
Elöl hátul küllő imitációs öntött kerekek nagyon egyediek és szépek a hátsó fél-lengőkaron pedig egyenesen pazarul mutat. Két jól használható kapaszkodót is terveztek rá ami igen fontos lehet egy-egy konkrét befékezésnél. Itt jegyezném meg, hogy a hátsó fék kétdugattyús ami igen ritka megoldás. Valószínűleg az utas és dobozok okozta súlytöbblet miatt használták ezt a megoldást. Nagyon ritka vas sajnos elég rövid ideig gyártották de ettől még szép is és jó is.
Én "unicum duplakancsóban" -nak neveztem azt hiszem találó a ritkasága illetve a hengerei nagysága miatt.
Az aprilia.com oldalon a továbbiak.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (0) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4674
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Hayabusa Következő motorja? Tuono Factory
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.