A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Etv 1000 Caponord 2001 (998)

Etv 1000 Caponord 2001 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

toporzekolo vaddiszno

Szöveges ítélet

alacsony vagyok (165 cm) es 75 kg - nyitott enduro sisakban siman mentem vele 210-et esoben . kell ennel tobb a szelvedelemrol ?
kenyelem - balatonfured - misano egy huzasra . lazan .
a futomu hihetetlenul jo , fekek csodalatosak (egy garnitura gyari brembo betet 30 euro a polo-bol - itthon valami huszonezer ft)
a fek elettartama rovid , mert nagyon vekony - igy fix a nyomaspont , tokeletes az erzes es a futomunek hala felegyenesedesi hajlama nincs . a csuszokuplungnak koszonhetoen szabadon csuszkalhatsz vele keresztbe mint egy supermotoval - kanyarba be , es kanyarbol kifele is , de ezt mar a motor csinalja . aki biztonsagos erzest keres az mast vegyen - ez a gep folyamatosan jelzi hogy mi tortenik - erzed az aszfaltot , erzed a kavicsokat , tudod hol tartasz a tapadassal - fantasztikus a visszajelzese - barmikor tudod mit tehetsz meg - meddig mehetsz el - es meg akkor is megbocsajto ha ezt mar a fizika reg nem indokolja - segit megtanulni motorozni , eljutni barhova :)

nem fuggsz a dealertol , mindent meg tudsz csinalni otthon - es ez vagyonokat er - teljes szerviz dokumentacio , alkatresz katalogus hozzaferheto a net-en - klubja , levelezo listaja van (angol es magyar is) minden alkatresz ami fogyhat szabvanyos , nem egyedi (pl gyari fekkar 28000huf , barmelyik allithato bremboval kompatibilis - 20 euroert) skf csapagyak
gyari alkatreszek - bukocso 50Khuf
egyedi haspancel - lenyeges ha terepen is vadulni akarsz vele - kaphato hozza alacsony ules , emelt sarvedo is .
egyedi markolatfutest epitettem bele , mert a gyari markolat annyira kenyelmes hogy nem akartam valtoztatni rajta .
a gyari labtartokrol leveheto egy csavarral a gumi , igy kenyelmes enduros fogazott fem labtartod lesz .
a hatso ules leveheto es rakodoressze alakithato - itt elfer egy mammutnyi cucc .
a teljesitmenye eleg - kicsit kinyitottam az injektort (tuneboy/edit sw) igy a vegsebessege 213-rol megnott egy picit - nem tudom mennyire , de turara malhazva 226-nal (gps szerint) meg gyorsult autopalyan . ennek a sw-nek hala minden gyari hibakodot olvashatok , torolhetek . injektor , gyujtas terkepet cserelhetek es nem fuggok a kereskedotol (tobbseguknek nincs gyari axone2000 diag szamitogepe - csak bokdosik a gepet)
baromi stabil - csak 210 felett imbolyog egy picit ha nagyon fel van pakolva - de aki ennyivel szeret turazni az vegyen hayabusat :)

szamomra egyszeruen tokeletes motor - vettem egyet (18000km) aztan megegyet (33000km) ez most is megvan , es van mellette egy harmadik - amit kicsit at keszulok szabni hogy megepithessem belole az eredeti aprilia mana prototipust - a supermoto-k utodjat - az elso hypermoto-t :)

terepen is jol viselkedik , de elotte kicsit at kell fesulni boven legyen nyomatek

amihez hasonlitom (amim volt elotte): aprilia etx 125 , replica , futura
honda xl 250-600
xr600
vfr750
gl1000 (megvan meg)
suzuki gsx 550 , gs 1000 , dr 750 (megvan meg - a legjobb mindenre hasznalhato motorom varoson belul es terepre csak hoszu tavon es pakolasban marad el a capotol)

a dr-rol evekig probaltam valtani - semmi nem ert fel hozza
a vara csalodas volt , a tigger kidolgozasa nem nyert , a dl egyszeruen nem jott be , a gs kivulrol tetszett , de nem nyert az ara es a tomege , magassaga , gazreakcioja miatt - vegul megjott a capo es elsore nyert . aztan az injektor atszabas utan uj , jobb motorom lett - bamulatos alacsony fordulati nyomatekkal .
nincs utodja - a buell ulysse erdekelt , de kiprobalni sem lehetett eddig , ennyire jo nem tud lenni szerviz es injektor szempontbol .
a capo nemetorszagi viszonteladasi arai a crazy frog alatt vannak - nagyon olcson , nagyon sokat tudo motort vehetsz .

Hibalista

- elso kerek jobb elso szimering - gyarilag a tavtarto sorjas - ha a szimeringet csereled az elso olajcsere utan , akkor orok eletu - 300huf ha nem akkor csapagyat is kell majd - de en a csapagyat 450huf-ert vettem - europai motor , skf csapagyakakkal :)
- uzemanyag gyorscsatlakozo - veszelyes , benzin omolhet a blokkra , kipufogora . negy darab kb 15000huf , kotelezo visszahivas van ra az usa-ban , a magyar dealer nem is akar hallani rola . ugyanez a COLDER muanyag csati van a bmw , ktm egyes tipusain .
- onindito rele - yamaha gyartmany , csak az aprilianak egy alulmeretezett verziot adtak el - virago kompatibilis - csatlakozo szerint is . termeszetesen garancialis csere volt .
- KTM gyartmanyu huto - a felso felfogatasat femragasztoval raktak ossze a gyarban (gondolom a ktm hasonloan aggodik az aprilia megbizhatosagaert mint a yamaha es a colder)
-
- ezek a meghibasodasok egyike sem okozta a motor uzemkeptelenseget - a huto felfogatas csak egy pici holtjatekot engedelyez , nem mozdul el , az oninditorele nemi kopogtatasra megjavulhat , vagy egy huszassal rovidre zarhato ha nagyon nem akar inditani , a csapagy zajong mielott kifekudne , az uzemanyag csatit a szerelo fogja eltorni az olajcsere utan osszerakaskor - ekkor van csak igazan terhelve .
- teleszkopolaj - 7500km utan csere - es utana lehetoleg ne vard ki a gyari ajanlas 22500km-t , csereld 15000-enkent - meghalalja , nem nagy munka ha tudod mit csinalsz - a hasznut-ban 553ccm-van irva , a szervizkonyvben 750ccm - ez utobbi a jo ertek . gyarilag talan 5-ossel szerelik - tizes v 15-os kell ha nagyon eszetlenul akarsz vele menni :)
-
- a gep egyszer sem hagyott cserben

Ide hordtam szervizbe

NATIX kft kecskemet . az itteni kalandjaimat inkabb nem irom le .

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Bekescsaba aprilia dealer - a regi rendben volt , az uj dealer is kedves , egyszer sem mertem bevinni , masok tapasztalatai alapjan

Értékelése: 2

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.