A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 1992 (50)

Sr 50 1992 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Talján dög visszatér

Szöveges ítélet

Vannak igen jó tulajdonságai a mocinak:jó futóműve van,szép a külseje,jó kis motorja van.
Magával a motorral meg vagyok elégedve,14 évet kibírt fúrás nélkül,egész jól indult,teljesítménye pedig bőven fölül teljesítette az 50ccm-től elvárhatót.
Nekem állóhengeres,yamaha blokkos,még az igazi klasszikus építésű robogókból való.Semmi spéci technikai megoldás.Ámbátor a 17,5-es Dellorto karbi,vagy a brembo tárcsafék,és a nagy bukótartó jó megoldások közé sorolható.Valószínűnek tartom,hogy 93-ban az AF-18as Honda dio-k közt igazi kis csemege volt,mintahogy ma az új SR.
A kivitele sportrobogó,ami jó mert robogóhoz képest jól megy,de nem kényelmetlen mint egy sport.
Nekem a variátor át van alakítva igy 100-zas órát akkasztja,gyorsulása kielégítő.Nem tom mennyi lehet a vége,de nagyon megy ahhoz képest,hogy szűz.
Decemberbe volt egy felújításom,de sikeresen egy kicsit megszorult a motor (hozzá nem értő kéz végeszte a generált ),és állandóan túlmelegedett,és lerobbant,a henger megsérült,igy ennek a generálnak má nem örülhetek.
A sokat újított henger nem valami tartós,ezért egy nagy összegű tuning-ban részesítem...Nem terveztem be,de a motorhibám miatt megcsinálom,és mitagadás örülök hogy a mostani 5 Le helyett lesz kb 12 Le.
Henger,kipufogó,főtengely,varió,karbi cserélve lesz.És amit ilyenkor szokás,az meg lesz erősítve.
Negatívum,hogy ezentül 100-as benzin és Castrol R2 kell bele.

Mit mondhatnék,jó robogó ez,motorja japánosan jó,és igénytelen,lehet tuningolni mert mindene meg van ahhoz,hogy erősebb legyen.Ha szempont a nagy kerék,elég jó teljesitmény akkor ajánlom....150 ezer Ft-ért nincs más motor amit ennyit tudna.Viszont nem is relytegeti a korát,azaz nem hibátlan.
A talján dög cimű irást még én irtam,de hirtelen felindulásból töröltem (emlitett motorhiba miatt).
Ha meg lesz a tuning,és bejáratása azonnal irok.Ez kb áprilisra lesz meg.Remélem még 2-3 szezont ki fog birni.Meg kedveltem a kis talján dögöt:)

Hibalista

- motor generál,fékbetétek,meghajtó szíj,gyertyák,

Ide hordtam szervizbe

17.ker.ben

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 12900
Megbízhatóság (7) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.