A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sportcity 250 (250)

Sportcity 250 (250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Takarékos Városi Rakéta

Szöveges ítélet

Egy Liberty 125 után úgy éreztem kell valami erősebb hogy esélye se legyen az autósoknak leszorítani a városban. Jókat olvastam a Sportcity-ről és végül egy próbaút után megvettem a 2007es 250es-est olasz importból, jó műszaki állapotban.
A moci városban nagyon dinamikus, jól gyorsul (két személlyel már csak mérsékelten) átlagos autós nem ellenfél, sportkocsikkal nem versenyzem :-)
A viszonylag kis méret (alig nagyobb mint a Liberty-m volt) és a meredek villaszög miatt ideális bujkálós moci a városi forgalomban.
A fékek kifogástalanok, gyárilag fém fékcső, dupla első tárcsa - nagymotorok is megirigyelhetik.
Kb 1,5 óra múlva kezd el csak mocorogni az ember ülepe rajta, addig nagyon kényelmes (a feleségem sem panaszkodott hátul).
Az egyenesfutása nem az igazi (a villaszög miatt), 80 fölött már minden kis úthibánál szorítani kell a kormányt de hát valamit valamiért. Persze a balcsit megjárta párszor a 7-es úton, nem volt gond, én a motorozást élvezem és nem csak gyorsan oda akarok jutni a célba :-)
Szervizigénye a 10 ezer km alatt a szűrők-olajak cseréjén kívül csak egy gyertya volt és egy szimering az első telóban.
A fogyasztása zseniális: belvárosban két személlyel max 4 liter, egyedül 3,5 liter. Hozzá kell tennem hogy csak Shell VPower Racing + prémiumbenzint (az egyetlen benzin amit nem Magyarországon gyártanak) tankolok bele ha lehet, jóval halkabban jár mint a többitől, jobban gyorsul.
Napi 100 km teszek meg vele átlagban a városban, azt tudom mondani hogy ideális eszköz erre a célra.
Súlya (kb 150 kg) még pont akkora, hogy meg tudja fogni az ember, szerencsére egyszer sem estem vele.
Ülés alatt elfér a nejem nyitott sisakja kesztyűvel, a gyári 35 literes dobozban pedig az én zárt sisakom stb.
Elől térdnél praktikus zárható rekesz van, biztosítás, navigáció (szivargyújtó töltő gyárilag beépítve) jól befér.
A gyári nagyplexi nagyon jó rajta, teljesen megvéd a menetszéltől, esőtől, hibátlan.
Összegezve: dinamikus, fordulékony és keveset fogyaszt.

Az arcom miatt váltottam nagyobb mocira meg a túraterveim miatt :-)

Szerettem, csak ajánlani tudom ha a város a munkahelyed/lakóhelyed.

Ja és valószínűleg a legjobban terhelhető robogó: 210 kg a gyári adat


Hibalista

- gyertyacsere, első teló szimering-olaj

Ide hordtam szervizbe

555robogo.hu

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Liberty 125 Következő motorja? XT660R
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.