"Szerelmem"
Szöveges ítélet
Elösször is nagyon szép motor,mindenki megnézi, nekem mauel poggiali white festése van,pár alap malossi tuning van benne meg egy sportkipufogo igy a 100kilóm alatt megy stabil 80-90et reálisan!!fogyasztása csodálatos,tényleg sokat spórolsz rajta,2lityó a tartalék és egyszer benzinmutató kigyulladása után mentem még 87kmert!szóval tényleg 2.5liter/100.eléggé stabil robogó,széles gumija van lehet dönteni nyugodtan,2 tárcsafék is jól dolgozik,vizhűtéses belvárosban sem meg felénél magasabbra a mutató,nem ugrik ki alólam hirtelen gázra de ott lehet hagyni az autókat zöld lámpánál elég szépen!:D ha minden gyári eléggé megbizható sport robogó,munkába,suliba,haverokhoz mászkálni tökéletes de én voltam már hosszab távon is .Bp-Velencei tó,Bp-tatabánya .tökéletesen bírta,
Sokat költök rá,legdrágább olaj,csinositgatom kívülről belülről.kipufogó,varió,légszürö,sztender,szij,elsö lámpa,festés,diszrácsok,elsö plexi,neonok szóval már 100-e forint körül költöttem rá,nem bánom nagyon szépen néz ki szerintem!AZ első lámpa gyárilag jagyon jól néz ki de semmit sem ér :S !ajánlott kicserélni egy nagyobb teljesitményüre ha látni is akarunk vele.meg persze más is észrevegyen!!!2személlyel is szoktam járkálni tudom nem szabad de én ilyen csúnya vagyok..azt is birja és csak 10/órával megy kevesebbet!városban autósorok közti cikázásra kiválló,kocsisor felett is át lehet látni,robogók közül ez a legnagyobb testü 50ccm-es motor!többet tudnék róla irni igazából de szerintem igyis elég!ha kezdö motoros vagy és esetleg választás elött álsz mit kapsz karira akkor ne azt nézd hogy hú ez 100at megy ez 110et ezkell! 1 az ,50es motor nem megy 100at gyárilag,óra szerint lehet de autoval leméred jó az 80nak,nem karburátoros szóval nem 4-5litert eszik hanem 2.5öt ha parkettán mész akkor is!nem megy 100at de 80at biztosan,szép,masziv,alkatrész az van hozzá böven,mint neten mint boltokban!nem a legolcsóbb de nem is a legdrágább.elvisz akárhová,indul amikor kell ,csak az utaló jeleket nem szabad hagyni.pl csörgés,katogás akármi ami idáig nem volt!közutakra igyis sok a 80 föleg hogy legálisan max 45km/h a megengedett gondold át hogy neked menyit ér meg!ha tunigolni akarod ne ez vedd ott a karbis!! ha nem akkor tökéletes választás!És megbizható motor!vigyázz mert van 2 blokkos ditech piaggio és morini a morinit én kerülném mert már akkor halálra volt itélve mikor kiadták!az elsö kiforratlan ditech teknologiával ellátott robogo,mikor megadta magát és semelyik szerelö nem nyult hozzá ,meglett a hirneve hogy ditech az rosz!drága,mindig baja van.stb!annak igen de a piaggio blokkos szó nélkül megy!érezhetö különbség van!!Hirdetéseknél vigyázatok irreálisan kevés km-er feltünő és nem gyári festéses motor is.hejtelen gyártási szám stb!gyüjts sok információt forumokon mielött veszel eggyet!egy normális reális árú piaggio ditech ára 250 ezer forintnál kezdődik,hidd el érdemes ennyit kiadni egy biztosan müködö apriliáért mint 200ért venni egy leharcolt 2001es morini blokkos ditechet!
Köszi hogy leirhattam már nyomott belülről :D Üdv
Hibalista
- csak kopó alkatrészeket kell cserélni ha nem tuningoljuk!
Ide hordtam szervizbe
Nem volt még szerelőnél,de nagykátán ajánlanak egy kifejezetten DITECH szervizt!kevés helyen foglalkoznak ditech motorral ,sima robogo szervizbe gatyád rámegy és nem javitanak hanem kicserélnek.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |