A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Tuono 1000 2003 (998)

Tuono 1000 2003 (998) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Streetfighter nyomatékgyár

Szöveges ítélet

Ez a motor nem kezdők kezébe való, igényel némi megszokást, de ha összebarátkozol vele, ipari mennyiségben jön az elégedettség.

A konkrét példány elég hánytatott sorsú volt, az előző gazdája amatőr pályázásra használta, ami önmagában nem lenne gond, hiszen a blokk a mai napig jó állapotnak örvend, ám rengeteg apróság elég viseltes volt amikor megvettem, illetve az egész eleje szét volt bombázva,helyére egy sf fejidom volt gyógyítva nem épp kifinonult ízlés szerint. Szerencsére az ebay segítségével könnyen és gyorsan (no meg nem túl drágán) sikerült beszerezni a szükséges cuccokat hozzá.

Korábban már volt szerencsém egy aprilia tesztnapon kipróbálni az eszelős V2-t, azóta akartam egy példányt. Mivel elég magas vagyok, rögtön megtetszett az egyenes kormánynak köszönhető kényelmes üléspozíció, a motor irdatlan nyomatéka ( az akkori gsxr 600 motoromhoz képest ), jól modulált, harapós fékrendszere (2003-ban még annak számított :) ). Az irányíthatósága picit elvérzik a testhelyzet oltárán, de némi megszokás után könnyedén tarthatod a lépést a normál superbikeokkal is, sőt, néha ez jelenti az előnyt, pl kanyarból kifelé jövet szép powerslide-ot lehet bemutatni, a csutkakormányhoz képest jobban kontrollálhatóan.

Egy nagy bűne akadt eddig, mégpedig a tökéletlen elektromos rendszere. Egyszerűen hiába cserélsz akksit, pár hét, esetleg 1-2 hónap és lehet tölteni. Főleg olyankor dühítő a dolog, ha épp sietnél valahova, elfelejtetted feltölteni, esetleg nem használtad két hétig. Ilyenkor hiába tologatod, vagy bebikázod (és utána motorozol magas fordulaton 20 percet), vagy fel kell töltened az akksit. Elvileg létezik megoldás a problémára, ha egy picit átdolgozod a kábelezést, valószínű hogy én is ezt fogom tenni a téli szünetben.

Érdekes téma lehet a fogyasztás. Akrapovic dobbal, írt eprommal, két személlyel 110-120-as nyogodt tempó mellett kb 6,5 liter, egyébként inkább 7,5, városban 10-11.

Hibalista

- - szabadonfutó (35000, magam cseréltem, az aprilia 80000 Ft-ot kért volna csak az alkatrészért) - - motorblokk tömítések - - teleszkóp szimeringek

Ide hordtam szervizbe

Magam orvosoltam a hibáit :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 24500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? GSXR 600 K1 Következő motorja? Tuono V4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.