Stabilizmo!
Szöveges ítélet
Ha eladom, ugyanilyet veszek! Ez a lényeg!!! Ezzel a futóművel, fékkel ki lehet motorzni a 140 lóerőt! a 160-180 lóerős motorkon lévő gatya futómű viszont csak arra jó, hogy egyenesben 300-zal menjél! Másrészt, ez is megy óra szerint 285-290-et, leáttételezve 275. Sportlégszűrő, és nyitott kipufogó (már csak a hangja miatt is) kötelező! Ha megtanulsz vele motorozni, olyan élményekhez jutsz, amit egy sor 4-es 160 kilós géptől SOHA NEM FOGSZ MEGKAPNI! A futómű 240es tempónál, hosszú ivelt kanyarban annyira stabil, hogy a szallagkorlát szegcseit képes lennél megfogni, a fék meg olyan - egy gixer után - mintha betonfalnak mennél! Ha van lehetőségetek próbáljátok ki! Mellesleg, ebben osztrák Rotax blokk van, ami nagyon jó és nemhibásodik meg. Sokan mondják: ez csak egy másolat a Ducati az igazi! Nos az 6 misi ezzel a cuccal (Öhlins, OZ kereke, Brembó radiális fékek) és vannak vele gondok.. Igaz hogy ez másolat, de a másolt moci nem a Ducati valamely modelje volt, hanem a Honda SP2-ese, ami igencsak jó masina, csak ez jobb! Mert későbbi fejlesztés, komolyabb a futómű (az is igen jó - Showa, de itt van még 2 db kovácsolt alumínium kerék OZ racingtól!+ Brembó fék) és az SP2 bazi kényelmetlen, ez meg egy seggel kényelmes BRNO-ból hazáig!
Thuróczy Géza - Motomixrádió
Hibalista
- Hátsó fékrendszer. Műszerfal.
Ide hordtam szervizbe
Szentes - Aprilia
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Kecskemét, Aprilia - Natix
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 2500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |