Sportos nagytestű robogó, ultrakis fogyival
Szöveges ítélet
High Tech tipus, több mint 7 lóerővel.
13-as kerekek 130/60, elöl hátul olajos tárcsafék, injektor, levegőkompresszor, computer, vízhűtés, projektoros első lámpák, nincs rajta berugókar gyárilag stb.
Rajta van a sportprogram amit vicces, de nintendóval töltik fel rá. A kormányoszlopon van egy diagnosztikai csatlakozó azon keresztül. Egy lámpán keresztül el is tudja villogni ha baja van :-). Óra szerint olyan 90 a vége és csak 2.5 lityit eszik, egyáltalán nem büdös és sohasem füstöl pedig 2t.
Rendes nagy sisak elfér az ülés alatt + vagy egy kis zárható kulcstartó is.
Jó kis robogó, bár pl nekem 50-60 körül erőtlen. Leesik a fordulatszám így nincs benne erő és csak 70 felé pörög föl annyira hogy ugorjon...
Most hogy már egyben van, nagyon meg vagyok vele elégedve.
Hibalista
- Hát törötten vettem. 2005 tavaszán 195e Huffért.
- Gondoltam kis kézügyességgel kipofozom gyorsan olcsón. Nem így lett...
-
- Hátsó felnit cserélni kellett gumival együtt. A fékbetétek csontig kopva azokat is. Bontott kasztnielemeket kellett vennem mert pár elem törött volt. A karcok miatt majdnem az egészet újra kellett festetni. Letört fékkarok pótlása. A KM óra érintkezőit az oxidációtól meg kellett szabadítani, mert a vízhőfok és a benyaszint nem mutatott jól. Görgők el voltak kopva. Első lámpa plexije be volt törve, lámpacsere. Aztán mentem mentem egyszercsak reccs és széthullott. Szétkaptam és a dugó és a kipufogónyílás közé beakadt valami. Kapott új dugót (10e). Ment egy darabig, de aztán beállt egy csapágy a motorban. (később kiderült miért)
-
- Itt kezdtem szerelőhöz hordani.
-
- Visító hangja volt a hajtóműháznak amin próbáltak javítani, de el volt csavarodva így cserélni kellett, addig is sikerült még 1 főtengelycsapágyat elolvasztanom. Mivel súrlódott a hajtóműház, így túlmelegedett az egész blokk és megolvadt a műanyagkosaras főtengelycsapágy (ami a dugót megint magával vitte és fel kellett fúrni a hengert + új dugó megint).
-
- Aztán sikerült bontott hajtóműházat szereznie a szerelőnek és azóta jó.
-
- Törött robogó vásárlását nem ajánlom senkinek! Az olcsóbb a drágább esete forog fent!!!! Igaz, hogy majdnem minden új most a robogón, de a vételár + amit ráköltöttem vehettem volna egy zsír újat.
Ide hordtam szervizbe
Nagykátára hordom az apropotorhoz. Ő legalább ért hozzá. Ezt a tipust nem sokan ismerik...
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |