A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

Atlantic 250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sínen húzott békafar

Szöveges ítélet

Gyönyörű és egy héttel a vásárlás után nem igazán tudok másról nyilatkozni.
Néhány adatot, tapasztalatot azért leírok, mert ezek nem voltak elérhetők, mielőtt megvásároltam a robogót.
Először egy szép 200-as példányt néztem ki, amit Győrtől tíz percre árultak egy faluban. Amikor elmentünk a párommal megnézni, egy tiszta udvar, tiszta garázsából, egy még tisztább motoros ponyva alól hámozták ki a csillogó-villogó, 2003-as Atlantic-ot. Az élmény egy szalonos motorvásárlásra emlékeztetett, gyakorlatilag hibátlan volt a gép. Egy próbakör (és a korábbi robogós tapasztalat) azonban elég volt, hogy ráeszméljünk, a 198 ccm-es blokk kettőnknek nem lesz elég.
Persze még napokig nézegettük a kétszázast a neten, voltak pillanatok, amikor majdnem elindultunk, hogy megvegyük az erőtlensége ellenére. Ennyire vonzó volt, ennyire tetszett, hogy makulátlan.
Az igazit aztán három nappal és 400 kilométerrel odébb találtuk meg, ahol egy gyors foglalózás után lecsaptunk a féldecivel morcosabb nagyrobogóra.
A hazaút kezdete zötyögős volt, hiszen percekkel az üzletkötés után megadta magát az akksi, amit később az autópályán kétszer is indítókábelről kellett megtáplálni. Igen, autópályán hoztam haza 300 kilométeren át az első Atlanticom-at, ami remek élmény volt. Ahhoz képest, hogy az ex. 400-as Burgman-emmel is ritkán mertem felmerészkedni a sztrádára, kellemesen csalódtam: az Atlantic 13 coll-os kerekei ellenére remekül irányítható, szeret (és tud) egyenesen menni és nagy sebességnél is biztonságosan éreztem rajta magam. A szél 110-ig egyáltalán nem zavaró, 120-ig elviselhető, efölött viszont (főleg egy olcsóbb sisakban, gyári plexivel) nagyon megtépázza a fejet. Előzni ilyen sebességnél még lehet vele, a 130-at viszonylag gyorsan eléri, ez pedig komoly biztonságot ad például az egyel kisebb blokkhoz képest, aminek tényleg valahol 120 körül lehet a legvége.

A gyorsítás egyébként kellemes, tíz másodperc alatt lehet a 0-100, a fogyasztás pedig a fent boncolgatott tempónál 3,8 liter.

Az első kétszemélyes túra előtt jön egy hátsó fékbetét- és tárcsa-csere, egy hónappal később pedig a variátorszíjat fogom újra cseréltetni. Utóbbit a hidegen rángatós, csattogós gázadás teszi szükségessé.

Eddig szeretem, a továbbiakat pedig meglátjuk.

Hibalista

- Akkumulátor, 5 perccel a vásárlás után.

Ide hordtam szervizbe

Citybike Győr9024 Győr Szent Imre út. 104.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Burgman 400 Következő motorja? Silverwing 600
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.