Scarabeo 125 - öt mindenkinek!
Szöveges ítélet
Ez egy méltatlanúl háttérbe szorított közlekedész eszköz!
Nem a típusra gondolok, hanem a koncepcióra.
Ha lenne beleszólásom, minden olyan embernek, aki a külvárosból jár be mondjuk egy nagyváros belvárosába (pl. Budapest) egyedül egy autóval, ilyet tennék a feneke alá. Ehhez még jó lenne, ha autós jogsival leheten vezetni! (kedves Totalbike, ha lehet vessétek fel a témát, Ti olyan okosok vagytok: miért kell egy nyomorult 125 - ös robogóhoz egy 100.000 Ft - os vizsga? Az 50 - essel menni öngyilkosság az autóúton, inkább sokan maradnak az autónál.)
Pont akkora a motorja, hogy nem szalad ki az ember alól, és nem fogyasz sokat, de lehet vele menni kényelmesen 80 - at (amit egy 50 -sel nehezen), így fel lehet venni az autósor ritmusát, ami "önvédelmi" szemponrból kritikus. És rohadtul gyorsul: az utakon lévő autók 95% -t biztosan otthagyja.
Elég nagydarab, hogy kényelmes legyen és észrevegyék. Szerintem tisztelik is, mert azt hiszik egy nagymotor.
Tényleg jó nagy (17" - os) kerekei vannak, és elég vastagok is. Jól lehet vele menni a szar utakon is.
Az ára pedig: a 125-ös motorok között ez a legolcsóbb, a robogók között pedig átlagos.
Nem is robogóként kellene gondolni, hanem inább egy automata váltós nagymotorként. Autóból üljetek rá legalább nyáron: kevesebb dugó, kiszámítható idő, kevesebb szmog, kevesebb parkolási probléma!!! Csak az a rohadt vizsga ne kéne!!!
Én belvárosba járok vele öltönyben (remekül mutatok rajta, el lehet hinni) és nagyon élevezem. A dobozába elég sok minden befér: sisak, esőcucc, laptop, lánc, ilyesmi.
Hibalista
- Aksi, de télen
Ide hordtam szervizbe
Egyszer volt a kötelezőn
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |