Rotax, miért vagy te Rotax?...
Szöveges ítélet
kb 100e költöttem rá és 1 szezont hagytam ki szűk 2 év alatt. Csak szabályosan használtam utcai körülmények között max 130km/h. Jó végsebesség szerintem 160 utcára elég előzgetni a power szelep beavatkozása nélül is lehet. Megtanultam motorozni rajta. Kényelmes bár nekem szűkös volt 186cm-el. Én ettől függetlenül szeretem még mindig, bár a pénzt nagyon sajnálom így utólag. A fékek és a futómű gyári állapotúra restaurálva szerintem nagyon jó. Olasz motor... lehet szeretni.
Hibalista
- Nekem elég sok bajom volt a blokkal. Kezdődött az állórész cserével 40e forgórész 12e ezután a gyújtással nem volt gondom. 200km használat után belilult a hajtókar és a főtengely melyet szintén bontva 20e vettem. Mi is következhetett volna mint a dugattyú szétolvadása 23e új dugó plussz a túlméretre fúrás. Volt még lánc csere és telószimering csere is és vagy 4 gyertyát megevett.
Ide hordtam szervizbe
Csopperes Marci. Minden idők nagymestere.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Otthon garázsban.
Értékelése: 2
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 19000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |