A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Pegaso 650 Ie 2001 (651)

Pegaso 650 Ie 2001 (651) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Rotax blokkal azért annyira nem olasz :)

Szöveges ítélet

Nos, ..... Ma is egy dilemma, hogy jól választottam-e. Egy Aprilia Atlantic 500-at adtam érte, amit nagyon imádtam, de az "csak" egy robogó volt. 170-et gurultam vele és még esőben sem áztam meg!!! hihetetlen, de szárazan szálltam le róla. De most nem is az atlanticot kellene dícsérnem :) Szóval azért döntöttem így hátha tovább élek - robogóval 170-nel azért nem gyenge. Pegaso: amit gurultam vele az 150-160 de itt már lefúj róla a szél, nekem a 100-120 a kényelmes. Kissé magas építésű de ennek ellenére azért jól dönthető. Nekem úgy tűnik, hogy meglehetősen orrnehéz és kanyarokban ha nem terhelem a hátulját akkor könnyen meg-megcsúszik, kifarol.
5000-es fordulatig semmi gáz, de felette egyre elviselhetetlenebb a rezonancia. Váltásoknál is jobb a 3500- 4000-et kiforgatni mert alatta iszonyúan rángat vagy egyszerűen nem is lehet váltani. A 0-át nem mindig sikerül elsőre megtalálni. A váltó elég határozottan kattan-csattan váltásoknál.
Átkozottul hiányzik róla a közép sztender, nem is értem, hogy alapból miért nem adnak hozzá. Nem árt megnézni hova támasztjuk le :(
Összességében már kezdek megbékélni vele.

Hibalista

- Rezonancia miatt (gondolom), 3 darabra repedt a hátsó lámpabúratartónak mindkét műanyag menetes része, ezt egyszerűen javítottam. Izzó csere bár ez nem róható fel hibának :) Egyszer dőltem (nem estem) vele és letiltott az indításgátló - az a kis kütyü az ülés alatt amiben a golyó van - kivéve és megrázogatva újra indult, bár az injektor kontroll lámpa hibát adott és azt csak szervizben tudják kiütni.

Ide hordtam szervizbe

CityBike Motorosbolt
Győr
Szent Imre út 104.
Mindenkinek ajánlom! Úgy állnak a dolgokhoz, hogy máskor is oda vidd a vasadat :) Én Tatáról cipelem az enyém :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 700
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.