Robogok királya a scarabeo
Szöveges ítélet
Megvétel előtt nem ültem motoron 10 évig. Akkor is babetta volt a csúcs. (10-en évesen) megvettem és megszerettem. Probáltam elcserélni de minden ismerősöm azt mondta hogy ennél jobbat nem találok a piacon ami 125ccm 50-es papírral, úgyhogy a mai napig ezt a mocit kínozom (szó szerint kínozom mert én csak teljes gázzal járok ami 120-125km/h) és semmi baja. A nagy kerekeknek köszönhetően jól veszi fel az úthibákat (magyarország). Kétszer estem vele de a mocinak semmi de semmi baja na meg nekem se. Az első az kb. 70 km/h-val mentem fel egy hídra (november -3 fok) és persze a híd le volt fagyva csak én későn vettem észre. Nem fékeztem csak le vettem a gázt de az is elég volt hogy a motor jobbra én meg balra. (kb 10-15 métert csúsztam de megúsztam mert nem volt forgalom. A második esésem meg szintén november csak egy évvel később. Munkából hazafele elkapott az ónoseső. Na kész rémálom volt motorozni és az utolsó 1km-en már tiszta jég volt minden az út is meg én is. Fél centis jég volt a sisakomon, hát nem sokat láttam. Az esés az inkább csak borulás volt mert csak 15-20 km/h-val mentem. Itt is szerencsém volt mert nem volt forgalom. Úgy fogtam hozzá ehhez az egészhez hogy most jól lefikázom ezt a motort de nem tudom mert jó és megbízható, strapabíró, és még az ilyen idióta emberek mint én is aki télen motorozik az is tudja élvezni a motorozást. Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a motort mert nagyon jó vele közlekedni. Lakott területen kívül is fel lehet vele venni az autósok ritmusát 120-ig. Lakott területen belül meg legyalázza az autókat is meg a motorosok egy részét. De csak azért egy részét mert ez egy nagytestű robogó és nem gyorsasági. Nagy kényelmes ülésén akár egész nap lehet ülni mert nem zsibbadsz el mint más motorokon. Hihetetlen de igaz. A nagy plexivel felszerelve kevesebbet fogyaszt mint nélküle. 3 L/100km Ja meg a plexivel élmény a motorozás mert a menetszél nem a mellkasodra hanem a hátadra kerül. Tehát még kapaszkodni sem kell a kormányba nagy sebességnél mert a menetszél átkerül a hátadra és szó szerint rá passzíroz a kormányra. Sokkal élvezetesebb a motorozás így. Egy a probléma hogy B kategóriával nem lehet motorozni 125ccm-rel. 100.000 Ft-os vizsga meg luxus a 125cmm-re. Tehát marad az 50-es papír.
Hibalista
- variatorba szíj csere, fékek, olaj, egyedi szívató a hidegbe való könnyű indításért 10000ft. munkadíjjal együtt, hátsó gumi 16000ft. felszerelve (pirelli 16"),
Ide hordtam szervizbe
Egy szerelő haver aki csak az anyagért kért pénzt pedig én mondtam neki hogy mondjon munkadíjat is de ő nem. Így én mindig annyit adtam neki amennyi az anyag volt. Pedig profi szerelő.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Babetta | Következő motorja? | SCARABEO 125 2008 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |