A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Leonardo 150 1996 (150)

Leonardo 150 1996 (150) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Próbáld ki és megszereted

Szöveges ítélet

Robogó kell munkába járni! Vetődött fel 4 éve a kérdés. Milyen robogót vegyek. Akkor egy Yamaha JOG 200.000FT tuningos robogó volt a társam. Városról egy 20km-re lévő faluba költöztem, ahonnan egy biztosabb futóművel és teljesítménnyel megáldott robogóra lett szükségem. Hosszas és még hosszasabb után olvasás és járást követően maradt a választás Gilera FXR180 v 200 VXR V Yamaha Aerox 100 v Aprila Leonardo 125-150. Újsághírdetésben kínálták a LEO-t anno 250.eFT-ért.
Elmentem kipróbáltam és a JOG után furcsa mód egy Luxus robogón találtam magam, melyen a sebesség érzete teljesen más dimenzió. Kipróbáltam a gyorsulást és a kis JOG után lomhának tünt, de a km/h állás szerint már bőven túl a 100km/h sebességen (más a sebesség érzet) meggyőzött.
Megvettem és az alábbi tapasztalataim születtek. Kategóriájában messze a legnagyobb csomagtere van!!! Nagy bukósisak, téli nagykabát, kesztyűk, elsősegély csomag és szerszámok egyszerre elférnek. A világítása minden kategória igényt kielégít. Ülése kényelmes. Szélvédeme sokalta jobb, mint a Runner esetében. Teljesítménye összevetve a VXR-el csutka gáz indulásnál végsebességnél éri el a 4-5 motor hossz lemaradást. De ez minden autós ellen bőven elég a lámpától való gyorsulásnál.
Végsebessége saját óra szerint 140km/h, két különböző autóval történő lemérésnél 130-135km/h, ami a kocsik órája szerinti csalást is leszámítva kb:120-125km/h.
Nagyon szép megjelenésű a robogó bár az 50/150 használatot nagyban tetézi a hatalmas kipufogó. Oldal és középső kitámasztóval rendelkezik. Aki nem ismerné; 4ütemű, vízhűtéses, karburátoros, kb.:15Le. Szélvédelme a nagyobb plexinek köszönhetően kiváló. A végsebességét két személlyel is hozza. A lábak kényelmes elhelyezkedése a RUNNER-el szemben szinte tetszőleges szabadságú. (itt kérek elnézést a RUNNER tulajdonosoktól, de magamat meggyőzve éreztem mikor a Leo mellett döntöttem).
A jövőbeni tervek, hogy ha lesz is másik motor mindenképpen megmarad.

Hibalista

- - kötelező olajcsere, gyertya
- -fékpofa

Ide hordtam szervizbe

Miskolci Gilera kereskedés

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.