Piros Lumpi
Szöveges ítélet
3 elnyúzott Simson után tovább akartam lépni egy új technikát szerettem volna. Ismerőstől vettem 3 éve 17 000 km volt benne. 97-es évjárat, fekvő hengeres, óra szerint viszi a 90et ami a valóságban kb 70. Első fék király érdemes legalább előre jó gumit venni. Hátsó fék kalap sz*r. Új fékbetét kb fél évig bírja. Hosszabb utakat is bevállaltam vele Szeged-Budapest (horror). Nem erre való városban viszont király. 1 éven keresztül jártam vele a melóhelyig meg vissza napi 60 km-t. Jól bírtuk. Fogyasztás, fenntartási költség ok. Biztosítás 3 rugó/év. Most veszek nagyobbat túrázni, (ez már kevés és széttuningolni nem akarom de ezt is megtartom) mert a városban közlekedni a legjobb megoldás + amennyit kapnék érte annyit nekem is megér :-)
Hibalista
- km óra spirál 6000 Ft
- izzó pár száz forint
- szíj csere 5000 Ft
- gumi garnítúra 15000 Ft
- fékbetét
- kormány- (kisebb csúszás :-) )
- műanyag hegesztés (az utolsó 2 tétel persze saját hiba)
Ide hordtam szervizbe
Lobozár Ferenc Szeged Moszkvai krt.
jó de az alkatrészre várni kellett néha 1 hetet is
- ezalatt motor persze nuku
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |